Wij hebben gelukkig.niks van de perfecte gezinnetjes ding met kerst. Mn schoonouders hadden dat wel een beetje, nou met de kleinkinderen was dat snel weg. Ze willen wel graag dat we blijven logeren met kerstavond, dat vind ik ook heel gezellig. Maar met onze super slechte slapers doen we dat al 2 jaar niet meer. Ik heb eerste kerstdag echt liever wat meer uitgeruste kinderen dan vermoeide draken. Dan heb ik zelf gewoon geen leuke dag. Als e wat groter zijn komt dat wel weer.
Ik doe ook altijd heel recalcitrant mezelf en de kinderen versieren met hoe meer kitch hoe beter π€£. Ik heb voor mn oudste nu een gouden pak gezien, twijfel nog of ik dat ga kopen. (En hem ΓΌberhaupt ga laten zien).
Bij mijn ouders is het altijd super relaxt, hapjes , drankje, eten op de bank/grond.
En meer past niet want de 24ste heb ik breikbaarheidsdienst en de 27ste moet ik gewoon werken π
π€£.
En vanaf de 30ste vrij en gaan we naar de ardennen! Daar kijk ik altijd veel naar uit, onze gezamelijke vakantie. (Met de schoonfamilie).