[verwijderd]
Toch6 mijn ouders realiseerden zich daarna ook dat ze het voor de kinderen niet hoefden te doen en daarna zijn ze zelf ook nooit meer naar de kerk geweest
Toch6 mijn ouders realiseerden zich daarna ook dat ze het voor de kinderen niet hoefden te doen en daarna zijn ze zelf ook nooit meer naar de kerk geweest
Vulpen HΓ©t verschil tussen de kerstperiode en andere weken is voor mij dat er veel meer ruimte is om vrede en dankbaarheid te voelen.
Dat heb ik juist altijd extreem in het voorjaar. Als de natuur weer tot leven komt. Ik kan dan zo genieten van de tuin en hoe alles elke dag verandert en tot leven komt. Op een of andere manier voel ik mij juist altijd heel zen en dankbaar als ik in mijn tuin zit te genieten. Ik heb het ook altijd tijdens kampeervakanties met het gezin. Niks hoeven en alles mogen. De relaxte sfeer van het kamperen. Nu ik dit type bedenk ik mij dit zon en warmte wel een faciliterende factor hierin is. Winter is voor mij denk ik gewoon te koud en te nat. Alles ziet er dood uit buiten brrrβ¦
Trees
Ik snap je. Ik hou ook niet van dat Kerstige gevoel dat je ziet op tv in films en reclames.
Want zo mooi is de werkelijkheid niet.
Wij eten en logeren eerste Kerstdag bij mijn ouders. Ik maak het voorgerecht en nagerecht.
Mijn moeder maakt het hoofdgerecht, iets van de markt wat ze au bain Marie kan opwarmen. En we staan dan met 3 generaties dames in de keuken, oma, dochter en ik. We helpen elkaar. Heel ondewdongen sfeer.
Ik heb ook met mijn moeder afgesproken dat we elkaar met kerst pas zien. We bellen wel, maar zo blijft het leuk.
Uilenmama dat klinkt inderdaad heel relaxed. Wij gaan voor 1 dag ergens sushi eten en verder denk ik soep met broodjes. Of patat van de snackbar . Ik ga in ieder geval geen uitgebreid kerstdiner bereiden. Ik heb het ooit een keer gedaan en toen was ik er al klaar mee voordat het kerst was. Alleen de supermarkt vind ik de dagen voor kerst al vreselijk. Mij veel te druk.
LilyMilie zeker weten! Denk wel dat belangrijk is de veranderingen ondertussen positief te stimuleren. Dat doen kinderen natuurlijk vanzelf (de feestpiet hier in het dorp is met nr 1 de allerleukste, zag al een hoop meisje met roze in hun haar van de week ).
Wij hebben gelukkig.niks van de perfecte gezinnetjes ding met kerst. Mn schoonouders hadden dat wel een beetje, nou met de kleinkinderen was dat snel weg. Ze willen wel graag dat we blijven logeren met kerstavond, dat vind ik ook heel gezellig. Maar met onze super slechte slapers doen we dat al 2 jaar niet meer. Ik heb eerste kerstdag echt liever wat meer uitgeruste kinderen dan vermoeide draken. Dan heb ik zelf gewoon geen leuke dag. Als e wat groter zijn komt dat wel weer.
Ik doe ook altijd heel recalcitrant mezelf en de kinderen versieren met hoe meer kitch hoe beter . Ik heb voor mn oudste nu een gouden pak gezien, twijfel nog of ik dat ga kopen. (En hem ΓΌberhaupt ga laten zien).
Bij mijn ouders is het altijd super relaxt, hapjes , drankje, eten op de bank/grond.
En meer past niet want de 24ste heb ik breikbaarheidsdienst en de 27ste moet ik gewoon werken .
En vanaf de 30ste vrij en gaan we naar de ardennen! Daar kijk ik altijd veel naar uit, onze gezamelijke vakantie. (Met de schoonfamilie).
Honkeytonk En vanaf de 30ste vrij en gaan we naar de ardennen! Daar kijk ik altijd veel naar uit, onze gezamelijke vakantie. (Met de schoonfamilie).
Wij gaan het weekend van oud en nieuw met onze beste vrienden (mijn beste vriendin en haar man die ik al 35 jaar ken plus beide 3 kids dus met zijn tienen) naar Landal. Heb ik ook helemaal zin in. We gaan in de zomer ook weer 2 weken met ze naar het Gardameer. Het is zo gezellig en de kids vinden het zo leuk ook samen.
Honkeytonk vanaf de 30ste vrij en gaan we naar de ardennen
He wij ook
Soms vind ik mezelf zo vervelend. Heel vaak als ik een serie kijk kan ik er absoluut niet tegen als een personage de schuld krijgt (in dit geval word hij verdacht van terrorisme) terwijl hij daar helemaal niks mee te maken heeft. En dan kan ik niet verder kijken omdat ik mij daar zo aan erger dat iemand beschuldigd word van iets wat hij/zij niet gedaan heeft. Ik heb dus ook al een aantal series hierdoor niet afgekeken.
Ik vind het stom dat mn serie 100 afleveringen heeft (volgens Wikipedia). Maar ik wil toch verder kijken want ik wil weten hoe het afloopt maar ik dacht een lekkere korte serie te hebben gepakt
En nog een biecht... die serie is Jane the virgin. En nu kruip ik onder mn steen
Zonnebloem ik heb dat met series waarin mensen gewoon niet eerlijk kunnen communiceren met elkaar en uitspreken hoe ze zich voelen, dat is ook zo'n leuke aversie om te hebben.. Half Hollywood is daaromheen gebouwd
[verwijderd] oh ja dat is ook verschrikkelijk!
Ik kijk sowieso bijna geen series. Alleen Oogappels omdat dat o.a. in onze wijk opgenomen wordt. En dan moet ik ook altijd per aflevering minstens een week van bijkomen. Ik vind het vaak zo zielig allemaal, pfff.