Succes alvast @LilyMilie En lekker klagen als je wil. Het is ook gewoon zwaar soms. 😘 (dat vind ik soms met 1 al, laat staan 3.🙈)

LilyMilie Ik zie er ook tegenop. En zo intensief zijn mijn kids op dit moment niet eens. Ik heb vakantie dus ben de hele dag met ze thuis. Even geen budget om allemaal leuke dingen te gaan doen. Word vast heel gezellig. 😬 En dan heb ik ze maar een week. De andere week gaan ze naar m’n ex (daar kijk ik naar uit 🤐).

LilyMilie goed dat je het deelt. Wij hebben net 2 weken paasvakantie gehad. En eerlijk, als je niet zelf op vakantie gaat is het gewoon geen klap aan. Ik zie ook op tegen de zomervakantie (2 hele maanden) 😬

5 dagen later

Mijn biecht is dat ik hier eigenlijk wel wat actiever wil zijn, maar het lukt me niet om op 'ieders' belangrijke(re) verhalen te reageren, dus laat ik het steeds maar..

• [verwijderd]

Zuremat
      Begin ergens en wie weet waar je eindigt. Je hoeft toch ook niet overal op te reageren. Denk dat de meesten, zo niet iedereen het wel begrijpt omdat het misschien wel herkenbaar is (bij tijden). En als je toch wilt reageren dan is een smiley ook prima toch.😘

Zuremat lastig is het om weer in te stappen dan hé? Ik denk dat iedereen dat heeft en dat niemand het raar vindt.

Hopelijk gaat alles goed?

Zuremat herkenbaar hoor! Heb momenteel ook de puf niet overal op de reageren. Dus ik 'like' het een en ander en je kan nu eenmaal niet overal op reageren toch 😘.

Gewoon klein beginnen, een foto van je nu momentje in het nu topic of iets. Dat is goed genoeg! En we zijn je allemaal niet vergeten en begrijpen je goed!

Zuremat ach, op iedereen reageren doet volgens mij niemand, ook bij verhalen die voor de schrijver belangrijk zijn. Gewoon soms even mee schrijven is echt voldoende hoor!

Ah lief van jullie, thanks! ♡

June Hopelijk gaat alles goed?

Ja deels wel, deels niet. S. zit nog volop in haar traumabehandeling waarbij we ff een stap terug moeten doen. De angst voor ex is heel groot, laatst was ze zelfs haar koffer aan het inpakken om naar het buitenland te vluchten.. ook heb ik medio februari een brief ontvangen van zijn advocaat. Hij wilde gezamenlijk gezag (was ie eindelijk achter na 9,5 jaar..) en 1x in de 2 weken de kinderen een weekend. De grapjas.. heb hem sinds 2 augustus niet meer gesproken en hij heeft al bijna een jaar niet eens gevraagd hoe het met de kinderen gaat. Ik heb een goede advocaat in de arm genomen. Het is nu 9,5 week geleden dat ze een mail terug heeft gestuurd en we hebben nog altijd niets gehoord. Er is ook nog geen verzoek ingediend bij de rechtbank ofzo. Dus dat is wel iets wat toch elke dag ff oppopt. Los van deze dingen gaat het gelukkig wel goed 🙂

Zuremat Ah joh. Lekker laten kletsen. Wrs komt ie nooit zover dat hij daadwerkelijk een verzoek indient bij de rechtbank. En dan maakt hij echt geen kans op wat dan ook. Iemand die zo onbetrouwbaar is moet eerst maar eens laten zien betrouwbaar te kunnen zijn.