Olifantje Siepie
Scrollen haalt nieuwe berichten op. Als je snel scrollt 'veroorzaak' je meerdere verzoeken naar de site om nieuwe berichten op te halen. Normaliter is dit geen probleem, maar als het druk is op de site (tussen 20:00 en 23:00 vaak het geval), kan dat nog voor problemen zorgen.

Er zijn twee mogelijke oplossingen:

• langzamer scrollen
  • bovenin de pagina (op mobiel) op de topic-titel klikken en de snel-scroller gebruiken...
    • [verwijderd]

iMoeder Ik lees CBS rapporten voor de fun.

Die zou ik niet al te serieus nemen. Ik vul ze beroepsmatig meestal met '0', '0', '0', '0', '0', '0' in.
    'Hoeveel tijd heeft u aan deze enquete besteed'? '10 minuten'

LucP Er zijn twee mogelijke oplossingen:
      langzamer scrollen

Ja daar was ik door trial and error al achter gekomen. πŸ˜‚

Maar altijd fijn om de achterliggende reden te snappen.

[verwijderd] Die zou ik niet al te serieus nemen. Ik vul ze beroepsmatig meestal met '0', '0', '0', '0', '0', '0' in.
      'Hoeveel tijd heeft u aan deze enquete besteed'? '10 minuten'

Euhhhh, we gaan hier toch geen wetenschappelijk onderzoek in twijfel trekken he...?

• [verwijderd]

LucP Zijn die ook zo rebels dan? 🀣

• [verwijderd]

Betsy Sinds je je Wii aan me hebt gesleten ben je in elk geval mininaal 5 kilo lichter...

Betsy Nou inderdaad, mooi is dat! Zit ik de hele dag te doen alsof ik hard werk en dan word ik ook nog belachelijk gemaakt!

Ik ben een beetje jaloers op @[verwijderd] om de humor van haar man 🀣

Oh hoort eigenlijk in het biecht-topic hè

LucP
        hij blijft hier ook elke keer naar beneden schieten... neem aan dat het tussen 7.00/8.00 niet gigantisch druk is?

heb het overigens elke keer als
        jk er ben, maakt niet uit welke tijd

• LucP hebben hierop gereageerd.
        • LucP vindt dit leuk

Soturi

uiteraard was het een grapje. Ik stoorde me ook niet aan het beheer, niet aan het verwijderen van berichten, want wat dat betreft maakt me dat helemaal niks uit.

Ik ben hier alleen maar omdat hier de leukste mensen zitten, want de groep "bekenden" zijn allemaal hierheen overgegaan.

En wat ze op ZP doen, moeten ze lekker zelf weten.

Biny En helpt rustiger scrollen en/of de snelscroller gebruiken niet?

LucP

nee, niet voor zover ik heb gemerkt.

weet ook niet precies waar het aan ligt...

en gelijk nog even een vraagje je notificaties, moet je die elke keer zelf checken? Of zou je ergens iets in beeld moeten zien? Zoals bijv het cijfertje op zp?

Biny Rechts bovenin beeld als je een computer gebruikt staat een belletje naast je avatar en gebruikersnaam, daar komt een cijfertje te staan. Op je telefoon tik je links boven in beeld op het pijltje tot er op de plek van het pijltje 3 streepjes staan. Als je notificaties hebt staat er een rondje bij die streepjes, als je erop tikt dan klapt er links een menu uit waar je op nofiticaties kunt tikken.

• Biny hebben hierop gereageerd.

Weet niet waar ik het kwijt kan dus dan maar hier. Ik vind het tijdelijke topic, kerstdagen in dit geval, heel fijn. Dan heb je niet alles in de lounge, oeps koffiecorner πŸ€¦β€β™€οΈof ergens anders. Maar mag je daar dan ook over kind gerelativeerde dingen praten? Zoals hoe om te gaan met de kerstman als je niet aan cadeaus doet? Anders heb je dat weer verspreidt staan. Dat stoorde mij wel bij zp πŸ™ˆ