LucP

LucP Ik heb hetzelfde probleem als @Biny. Drukte, snel/langzaam scrollen maakt geen verschil. Uit het niets verspringt de pagina en ben ik bijv 50 berichten verder.

O, en nog een vraagje ๐Ÿ˜„. Elk topic dat ik open begint standaard bij het begin, ook al heb ik alle berichten al gelezen. Zag dat dit bij anderen niet zo is. Doe ik iets fout? Ik bezoek dit forum via mijn iPhone.

• [verwijderd]

Biny

Bij mij op mijn mobiele telefoon staat het linksboven.
    Bij de homepage staan linksboven de drie streepjes van het menu. Als daar een rondje bij staat heb je notificaties.

• Biny hebben hierop gereageerd.

Lucy Het zou kunnen dat je iPhone niet up-to-date is... Gebruik je Safari of Chrome op de iPhone (want dat kan ook nog een verschil maken)

• Lucy hebben hierop gereageerd.

Lucy
        Ik zou inderdaad kijken naar updates of een andere browser. Ik heb deze site nu getest op een Windows desktop, of een Mac laptop, op een android telefoon, op een samsung tablet en op een iPhone en ik heb nergens dit probleem ondervonden.

LucP en @[verwijderd]: mijn software is up to date (IOS 12.1.1). Ik gebruik Safari. Zal vanavond via Chrome eens kijken ๐Ÿ™‚.

Manque
          Ik heb dat probleem ook niet.
          Safari op iOS 12.1.1 en MacOs High Sierra.

[verwijderd]
          klopt, maar als ik dus in een topic zit, moet ik eerst 2x op het pijltje klikken voor ik die streepjes/bolletjes te zien zijn.

het zou fijn zijn als je de site opent dat je gelijk kan zien als je een melding hebt

@[verwijderd] ga jij dat tussen forumpje nog verwijderen? Die is niet echt meer nodig toch?

• [verwijderd]

LucP het is dat ik ben gestopt met vijandige promotie maar dit was wel mooi geweest om te vermelden tijdens de promotie vorig weekend.

• [verwijderd]

Juul75 oh nee hoor, ik bedoelde er niemand in het bijzonder mee. Gewoon in zijn algemeemheid.

• [verwijderd]

Rietje88 ga ik
            doen als ik even tijd heb om uit te zoeken hoe ik dat moet doen. Het is momenteel belachelijk druk in huize treez ๐Ÿ˜ฌ.

[verwijderd] Ik heb even gezocht hoe dat werkt. Blijkbaar moet de maker dan een berichtje sturen naar de beheerder van het forum platform met een korte toelichting waarom het forum verwijdert moet worden.

Biny ik pas deze dingen zelf niet aan maar ik denk dat er nu even andere prioriteiten zijn qua aanpassingen. Het werkt wel gewoon op de mobiel en volgens mij is @LucP erg druk met vanalles aanpassen.

• LucP hebben hierop gereageerd.

Sevenof9 Biny Heb al enkele malen hier gerefereerd aan het nieuwe features topic; daar staan de notificaties breed uitgemeten in de eerste post. Ook hoe 't komt dat ze achterlopen (simpele verklaring; real-time dingen online zijn heel duur, we werken (helaas) niet met facebook-budgetten) en wat we kunnen doen om het beter te maken.

Een refresh van de pagina om te zien of je notificaties hebt zou op Wifi in ieder geval altijd moeten werken

LucP Volgens mij gaat dit erom dat je op de mobiel niet altijd ziet dat je notificaties voor hebt, daarvoor moet je een paar keer op een pijltje klikken. Maar het werkt wel dus zo erg is het naar mijn idee niet. Ik denk dat er belangrijkere dingen zijn nu en volgens mij ben je daar heel druk mee ๐Ÿ™‚ En verder zal ik me er niet meer mee bemoeien maar het werd aan me gevraagd ๐Ÿ˜‰

• LucP hebben hierop gereageerd.
                  • LucP vindt dit leuk

Sevenof9 Volgens mij staat er in het nieuwe-features topic ook dat we รณรณk deze 'bug' op willen lossen, want ik erger me er op mobiel ook aan ๐Ÿ˜‰

LucP Haha ik ben er al aan gewend, maar succes ermee dan ๐Ÿ˜›