[verwijderd]
Lisa280887 nou ik snap het wel hoor! Hier heb je toch letterlijk voor gestreden. Fijn dat je toch hier blijft
Lisa280887 nou ik snap het wel hoor! Hier heb je toch letterlijk voor gestreden. Fijn dat je toch hier blijft
Betsy
Oh shit, kan ik nog mijn iPad niet kwijt. Hij doet het namelijk wel gewoon.
Hij is alleen nogal afgetrapt doordat het scherm stuk is geweest en ik het volgens mij bij een idioot heb laten repareren.
Home-button doet het sindsdien niet meer, hij is gewoon krom waardoor het scherm aan een kant loslaat als je er een beetje aan zit.
Snap niet dat ik er nooit mee terug gegaan ben.
[verwijderd] Heb je hem helemaal niet meer aan de praat gekregen?
Betsy Oh de Wii doet het prima, maar Mariokart niet. Het ding staat al weken op tafel en Ollie heeft nog nooit ook maar gevraagd wat het is... Dus ik laat het nu maar zo
Hij krijgt als het goed is Mariokart 8 deluxe van zijn tante, dus ik vind het wel prima...
Soturi Verkocht!!!
Zal er wel even een adressticker opplakken. Dan komt hij eraan.
Lisa280887 Het donorforum is er!
Ik heb er het eerste berichtje geplaatst
[verwijderd] leuke onderzetter beetje een scheve, living on the edge
Ik gebruik safari op de iPad maar bij mij werk het allemaal prima!
[verwijderd] en je wilde graag stalkers dus.....
Betsy Ik heb jullie nog niet in de struiken rondom mijn huis zien liggen met telelenzen, dus tot nog toe ben ik seriously underwhelmed...
Maar dat gaat lastig he zonder adres! Denk dat in Frankrijk ieder huis afgaan tot we jou gevonden hebben nog wel even duurt.
[verwijderd] ik zat in de kliko.... je ziet de pikante foto’s wel verschijnen binnenkort....