• [verwijderd]

Lisa280887 nou ik snap het wel hoor! Hier heb je toch letterlijk voor gestreden. Fijn dat je toch hier blijft 🙂

Betsy
Oh shit, kan ik nog mijn iPad niet kwijt. Hij doet het namelijk wel gewoon.
Hij is alleen nogal afgetrapt doordat het scherm stuk is geweest en ik het volgens mij bij een idioot heb laten repareren.
Home-button doet het sindsdien niet meer, hij is gewoon krom waardoor het scherm aan een kant loslaat als je er een beetje aan zit.

Snap niet dat ik er nooit mee terug gegaan ben.

Olifantje ik had dit eergisteren ook en @LucP vertelde dat het kwam door de drukte op dat moment!

• [verwijderd]

Betsy Oh de Wii doet het prima, maar Mariokart niet. Het ding staat al weken op tafel en Ollie heeft nog nooit ook maar gevraagd wat het is... Dus ik laat het nu maar zo 🤣

Hij krijgt als het goed is Mariokart 8 deluxe van zijn tante, dus ik vind het wel prima...

• Betsy hebben hierop gereageerd.
  • Betsy vindt dit leuk

Lisa280887 Het donorforum is er!

Ik heb er het eerste berichtje geplaatst 😊

Olifantje hier verspringt hij juist een stuk naar beneden. Hij slaat reacties over. Ook op een Ipad.

Ik gebruik safari op de iPad maar bij mij werk het allemaal prima!

Olifantje Hier heb ik ook last van. Altijd wanneer het spannend wordt! 😫

• [verwijderd]

Betsy Ik heb jullie nog niet in de struiken rondom mijn huis zien liggen met telelenzen, dus tot nog toe ben ik seriously underwhelmed...

[verwijderd]

Maar dat gaat lastig he zonder adres! Denk dat in Frankrijk ieder huis afgaan tot we jou gevonden hebben nog wel even duurt. 😂😂