Ik gebruik safari op de iPad maar bij mij werk het allemaal prima!
Het grote 'Zwexit' topic
[verwijderd] en je wilde graag stalkers dus.....
[verwijderd]
Betsy Ik heb jullie nog niet in de struiken rondom mijn huis zien liggen met telelenzen, dus tot nog toe ben ik seriously underwhelmed...
Maar dat gaat lastig he zonder adres! Denk dat in Frankrijk ieder huis afgaan tot we jou gevonden hebben nog wel even duurt.
[verwijderd] ik zat in de kliko.... je ziet de pikante fotoβs wel verschijnen binnenkort....
- Bijgewerkt
Dit topic heeft zoveel reacties dat ik maar blijf scrollen en bij mij springt hij soms ook over.
kunnen er ook bladzijden worden gemaakt bij dit topic/ alle topics?
LucP Bijkomend voordeel van een Zwexit is dat jullie mobiele data-verbruik naar beneden gaat. Heb net even voor de grap ZP laadtijden (en zwaarte) met die van ons vergeleken:
https://allesvoordekids.nl/d/234-telefoon-blijft-berichten-laden/4Het resultaat: ZP is 10x langzamer en 6x groter qua MB's (data)
οΈ
Fascinerend zeg.
[verwijderd]
Manque In de kliko? Ga jij haar rondzeulen??
[verwijderd] Lijkt me wel handzaam, eigenlijk.
Olifantje Siepie
Scrollen haalt nieuwe berichten op. Als je snel scrollt 'veroorzaak' je meerdere verzoeken naar de site om nieuwe berichten op te halen. Normaliter is dit geen probleem, maar als het druk is op de site (tussen 20:00 en 23:00 vaak het geval), kan dat nog voor problemen zorgen.
Er zijn twee mogelijke oplossingen:
- langzamer scrollen
- bovenin de pagina (op mobiel) op de topic-titel klikken en de snel-scroller gebruiken...
[verwijderd]
iMoeder Ik lees CBS rapporten voor de fun.
Die zou ik niet al te serieus nemen. Ik vul ze beroepsmatig meestal met '0', '0', '0', '0', '0', '0' in.
'Hoeveel tijd heeft u aan deze enquete besteed'? '10 minuten'
[verwijderd] En je hebt nog nooit de switch gemaakt naar de ambtenarij?