[verwijderd]
LucP het is dat ik ben gestopt met vijandige promotie maar dit was wel mooi geweest om te vermelden tijdens de promotie vorig weekend.
LucP het is dat ik ben gestopt met vijandige promotie maar dit was wel mooi geweest om te vermelden tijdens de promotie vorig weekend.
Juul75 oh nee hoor, ik bedoelde er niemand in het bijzonder mee. Gewoon in zijn algemeemheid.
Rietje88 ga ik
doen als ik even tijd heb om uit te zoeken hoe ik dat moet doen. Het is momenteel belachelijk druk in huize treez .
[verwijderd] Ik heb even gezocht hoe dat werkt. Blijkbaar moet de maker dan een berichtje sturen naar de beheerder van het forum platform met een korte toelichting waarom het forum verwijdert moet worden.
Sevenof9 Biny Heb al enkele malen hier gerefereerd aan het nieuwe features topic; daar staan de notificaties breed uitgemeten in de eerste post. Ook hoe 't komt dat ze achterlopen (simpele verklaring; real-time dingen online zijn heel duur, we werken (helaas) niet met facebook-budgetten) en wat we kunnen doen om het beter te maken.
Een refresh van de pagina om te zien of je notificaties hebt zou op Wifi in ieder geval altijd moeten werken
LucP Volgens mij gaat dit erom dat je op de mobiel niet altijd ziet dat je notificaties voor hebt, daarvoor moet je een paar keer op een pijltje klikken. Maar het werkt wel dus zo erg is het naar mijn idee niet. Ik denk dat er belangrijkere dingen zijn nu en volgens mij ben je daar heel druk mee En verder zal ik me er niet meer mee bemoeien maar het werd aan me gevraagd
wat wat? Je noemde me?
[verwijderd] deze ambtenaar wel hoor
Okee ik ga vanmiddag zp opzeggen. Ben er klaar mee... ze kunnen ook al amper reageren op mijn verhaal in mijn topic ‘topic verwijderd’. Ja na nogmals erom vragen komt reactie, maar zo nietszeggend.
Sorry dat ik deze omhoog trap. Maar hebben jullie gezien dat beheer alle "account opzeggen" topics gaat verwijderen?
Ze hebben echt geen idee hoe ze een forum moeten beheren geloof ik
Ja ik ook. Tis eigenlijk ook niet de bedoeling om op die manier op te zeggen.
In principe verwijder je alleen dingen op een forum die niet door de beugel kunnen. En dan zelfs laat je het liefst nog wel de post van diegene staan maar dan met een modbreak er in. De rest gooi je op slot als het nvt is en dan zakt het vanzelf naar beneden.
Wel zo fijn als iemand ook nog terug kan vinden dat er dus veel weg zijn ipv zich alleen afvragen waar iedereen is gebleven.
1981mama pff man man man. Weer een bevestiging dat het goed is dat ik er weg ben. Hun manier van beheren staat me zo tegen!
Lisa280887 ik zou me er echt niet te druk om maken.. zonde van je tijd.
[verwijderd] doe ik ook zeker niet! Gaf er alleen maar mee aan dat ik blij ben daar weg te zijn
Ik kijk er eigenlijk niet eens meer.
Ha ha.