[verwijderd] Lijkt me wel handzaam, eigenlijk.
Het grote 'Zwexit' topic
Olifantje Siepie
Scrollen haalt nieuwe berichten op. Als je snel scrollt 'veroorzaak' je meerdere verzoeken naar de site om nieuwe berichten op te halen. Normaliter is dit geen probleem, maar als het druk is op de site (tussen 20:00 en 23:00 vaak het geval), kan dat nog voor problemen zorgen.
Er zijn twee mogelijke oplossingen:
- langzamer scrollen
- bovenin de pagina (op mobiel) op de topic-titel klikken en de snel-scroller gebruiken...
[verwijderd]
iMoeder Ik lees CBS rapporten voor de fun.
Die zou ik niet al te serieus nemen. Ik vul ze beroepsmatig meestal met '0', '0', '0', '0', '0', '0' in.
'Hoeveel tijd heeft u aan deze enquete besteed'? '10 minuten'
[verwijderd] En je hebt nog nooit de switch gemaakt naar de ambtenarij?
[verwijderd] Die zou ik niet al te serieus nemen. Ik vul ze beroepsmatig meestal met '0', '0', '0', '0', '0', '0' in.
'Hoeveel tijd heeft u aan deze enquete besteed'? '10 minuten'
Euhhhh, we gaan hier toch geen wetenschappelijk onderzoek in twijfel trekken he...?
[verwijderd]
LucP Zijn die ook zo rebels dan?
[verwijderd] nou.. je doet net alsof ik 160 kilo weeg....
[verwijderd]
Betsy Sinds je je Wii aan me hebt gesleten ben je in elk geval mininaal 5 kilo lichter...
Ik ben een beetje jaloers op @[verwijderd] om de humor van haar man
Oh hoort eigenlijk in het biecht-topic hè
uiteraard was het een grapje. Ik stoorde me ook niet aan het beheer, niet aan het verwijderen van berichten, want wat dat betreft maakt me dat helemaal niks uit.
Ik ben hier alleen maar omdat hier de leukste mensen zitten, want de groep "bekenden" zijn allemaal hierheen overgegaan.
En wat ze op ZP doen, moeten ze lekker zelf weten.