Het grote 'Zwexit' topic
En mijn zwexit actie... ik heb afstand genomen van mijn oude avatar! wie nu nog wil weten wie ik ben die vraagt het maar
Jeetje ik zie dat ik veel typ en zin fouten heb. Sorry daarvoor, typ weer eens te snel zonder te controleren
LucP Ik heb hetzelfde probleem als @Biny. Drukte, snel/langzaam scrollen maakt geen verschil. Uit het niets verspringt de pagina en ben ik bijv 50 berichten verder.
O, en nog een vraagje . Elk topic dat ik open begint standaard bij het begin, ook al heb ik alle berichten al gelezen. Zag dat dit bij anderen niet zo is. Doe ik iets fout? Ik bezoek dit forum via mijn iPhone.
[verwijderd]
Bij mij op mijn mobiele telefoon staat het linksboven.
Bij de homepage staan linksboven de drie streepjes van het menu. Als daar een rondje bij staat heb je notificaties.
Overigens; zouden we deze (bug) discussie voort kunnen zetten onder het nieuwe features topic?. Daar staan alle bugmeldingen in namelijk.
[verwijderd]
klopt, maar als ik dus in een topic zit, moet ik eerst 2x op het pijltje klikken voor ik die streepjes/bolletjes te zien zijn.
het zou fijn zijn als je de site opent dat je gelijk kan zien als je een melding hebt
@[verwijderd] ga jij dat tussen forumpje nog verwijderen? Die is niet echt meer nodig toch?
[verwijderd]
LucP het is dat ik ben gestopt met vijandige promotie maar dit was wel mooi geweest om te vermelden tijdens de promotie vorig weekend.