Weet niet waar ik het kwijt kan dus dan maar hier. Ik vind het tijdelijke topic, kerstdagen in dit geval, heel fijn. Dan heb je niet alles in de lounge, oeps koffiecorner πŸ€¦β€β™€οΈof ergens anders. Maar mag je daar dan ook over kind gerelativeerde dingen praten? Zoals hoe om te gaan met de kerstman als je niet aan cadeaus doet? Anders heb je dat weer verspreidt staan. Dat stoorde mij wel bij zp πŸ™ˆ

Dahlia Ja natuurlijk mag je ook over kindgerelateerde dingen praten! Kijk zelf even waar je je topic beter vindt passen, bij kinderen of bij feestdagen. Soms past iets op meerdere plekken en dat is prima.

• Dahlia hebben hierop gereageerd.

En mijn zwexit actie... ik heb afstand genomen van mijn oude avatar! 😁 wie nu nog wil weten wie ik ben die vraagt het maar πŸ˜›

Sevenof9

Thnx, dan reageer ik bij feestdagen omdat het daarmee te maken heeft. Als er veel topics worden over gemaakt en die staan overal en nergens weet ik niet meer waar te zoeken. Daarom vind ik het een fijn dat er een plek voor is.

Jeetje ik zie dat ik veel typ en zin fouten heb. Sorry daarvoor, typ weer eens te snel zonder te controleren πŸ˜†

Dahlia Schandalig, hoe durf je! Dat mag hier niet hoor, zet voortaan even de spellingscontrole aan voordat je iets plaatst. Bedankt alvast.

Sevenof9

Lieve schat, dankje wel voor het meedenken. Ik zal voortaan de spellingscontrole aanzetten. Bedankt voor je tijd en moeite ❀

πŸ˜‹

Sevenof9

ik zit nooit op de laptop 😬

kan dat op mobiel niet aangepast worden?🀭
            beetje vervelend dat ik elke keer zelf moet gaan kijken of ik notificaties heb🀭

overigens heb ik nog steeds geen notificaties van jouw bericht... ze lopen heeeeel erg achter.
            ben ik de enige die dat heeft?

LucP

LucP Ik heb hetzelfde probleem als @Biny. Drukte, snel/langzaam scrollen maakt geen verschil. Uit het niets verspringt de pagina en ben ik bijv 50 berichten verder.

O, en nog een vraagje πŸ˜„. Elk topic dat ik open begint standaard bij het begin, ook al heb ik alle berichten al gelezen. Zag dat dit bij anderen niet zo is. Doe ik iets fout? Ik bezoek dit forum via mijn iPhone.

• [verwijderd]

Biny

Bij mij op mijn mobiele telefoon staat het linksboven.
                Bij de homepage staan linksboven de drie streepjes van het menu. Als daar een rondje bij staat heb je notificaties.

• Biny hebben hierop gereageerd.

Lucy Het zou kunnen dat je iPhone niet up-to-date is... Gebruik je Safari of Chrome op de iPhone (want dat kan ook nog een verschil maken)

• Lucy hebben hierop gereageerd.

Lucy
                    Ik zou inderdaad kijken naar updates of een andere browser. Ik heb deze site nu getest op een Windows desktop, of een Mac laptop, op een android telefoon, op een samsung tablet en op een iPhone en ik heb nergens dit probleem ondervonden.

LucP en @[verwijderd]: mijn software is up to date (IOS 12.1.1). Ik gebruik Safari. Zal vanavond via Chrome eens kijken πŸ™‚.

Manque
                      Ik heb dat probleem ook niet.
                      Safari op iOS 12.1.1 en MacOs High Sierra.

[verwijderd]
                      klopt, maar als ik dus in een topic zit, moet ik eerst 2x op het pijltje klikken voor ik die streepjes/bolletjes te zien zijn.

het zou fijn zijn als je de site opent dat je gelijk kan zien als je een melding hebt

@[verwijderd] ga jij dat tussen forumpje nog verwijderen? Die is niet echt meer nodig toch?