- Bijgewerkt
Dahlia Pfoe dat lijkt me echt niet te doen!
Nescio Mijn huidige manager is meer van 'zoek het maar uit en roep me als er een probleem is'. Hoewel ik dat prima vind, krijg ik daarnaast ook 'steekjes onder water' dat ik dingen anders moet doen en dat mijn oude managers visie op hoe het team moet zijn, niet gedeeld wordt. Dit geeft mij natuurlijk stress.
Dit ook niet trouwens. Ik zou dan volledig dichtklappen. Ik gedij bij een duidelijke visie & complimenten in plaats van steekjes onder water, daar kan ik echt niet tegen.
Ik heb een leidinggevende waar ik nauwelijks contact mee heb, hij keurt m'n verlof goed en komt in de lucht als hij signalen opvangt dat dingen vreselijk mis zijn, verder hoor ik nooit wat van hem. Hij is heel flexibel als het gaat om werktijden en werkuren en zo dus niets te klagen verder.
En dan heb ik een teamleider, met haar heb ik een goede band. We vullen elkaar mooi aan want zij kan erg direct zijn en ik ben altijd heel mild. In de cc hoef ik haar niet per se te zetten, ze kan bij de verzonden berichten wel alles teruglezen mocht ze dat willen want ze zit ook in onze groepsmail. Maar vaak vind ik het wel handig als ze op de hoogte is als we samen aan een implementatie werken dus dan zet ik haar wel in de cc. Ik overleg eigenlijk wel alles maar dat komt ook omdat ik in een team werk, je moet elkaar gewoon goed op de hoogte houden zodat je ook issues van elkaars processen kan oplossen en zo. Prioriteiten bepalen we met z'n allen maar als ik zeg: 'ik wil dit doen' is het eigenlijk altijd prima. En ze probeert ook altijd mij werk te geven dat ik leuk vind (alleen is dat er momenteel niet zo veel).
Mijn teamleider laat mij juist belangrijke mails checken op spelfouten. Haar spelling is echt vreselijk
Al met al heb ik het behoorlijk getroffen