Ik werk er nu 1 jaar en 9 mnd en heb de eerste 4 mnd alleen gezeten en gerapporteerd aan GM.
In 2021 aan manager 1 die was heel fijn
In 2022 aan manager 2 gaan de vragen over
En vanaf dinsdag aan manager 3, die moet weer rapporteren aan 2, dus dat weet ik nog niet hoe hij is
Wat voor band heb jij met je manager, kan je met hem/haar lachen en je ei bij kwijt?
Band is schijnheilig, ik vind 'm verschrikkelijk.
welke leiderschapsstijl hanteert hij/zij?
Micro management, vind ik verschrikkelijk
Ben jij zelfstandig in jou team of moet je alles overleggen met je manager?
90 procent overleggen 10 procent zelfstandig
Moet jij jou manager meenemen in cc mail verkeer of kan je dat zelf invullen?
90 procent cc
10 procent approval vragen
Commentaar 90 procent
Compliment met commentaar 5 procent
Alleen compliment 5 procent
Moet jij toestemming vragen aan je manager voordat je sommige mails intern verstuurt?
100 procent in cc, als ik iets vergeet of eerst naar hem moet sturen krijg ik commentaar
Word jij vaak gewezen op typ fouten, verkeerde zinsopbouw of iemand vergeten in cc door je manager?
Ja, altijd
Wijst jou manager je regelmatig op je "taken"/"functie" to do of kan je je eigen agenda inplannen?
Hij zit constant achter de planner aan en wijst je overal op
Hoevaak heb je een overleg met je manager over je projecten/status van het werk?
Elke dag evaluatie van de dag ervoor
1x in 2 weken 1 op 1 gesprek
1x per maand afdelings meeting
Alles bij elkaar hoop ik dus dat manager 3 heel veel gaat indimmen en ons echt gaat steunen want dit trek ik echt niet meer. Heb hem er al rustig en met een flinke discussie op gewezen maar die man luistert en begrijpt het niet. Als het maar gaat zoals hij het wilt en wij het perfecte team lijken.