[verwijderd] Soturi Ik merk dat het me goed doet dat ik het heb verteld hier. Normaal ga ik daarna heel hard twijfelen, dan vind ik mijzelf stom en zwak. Maar eigenlijk voel ik me heel goed, ik denk ook door de lieve reacties van mensen πŸ™‚

Super mooi om te horen!
Ik denk ook dat we dat allemaal wel hebben, dat we denken op een bepaald gebied alleen te zijn en het daarom niet durven te delen. Maar als we het stiekem dan toch eens delen, blijken we helemaal niet alleen te zijn.

• [verwijderd]

@[verwijderd] ik ben nu volgens mij al 6 keer begonnen aan een reactie en steeds verwijder ik hem weer omdat ik de juiste woorden niet kan vinden. Maar waar het op neer komt is dat ik wil zeggen dat ik het mooi vind dat je dit zo open deelt hier. Ik hou van verhalen over groei en de kwetsbaarheid erin, het is inspirerend om te zien van hoe ver je bent gekomen en waar je nu staat! Dikke knuffel

• [verwijderd]

[verwijderd] hier ben ik het volledig mee eens.
    ik had er niet op gereageerd, want kon de juiste woorden niet vinden.
    Maar ik vind je erg dapper πŸ€

[verwijderd] ik had aan @[verwijderd] gevraagd of ze dat goed vond. Toen wist ik nog geen eens of @[verwijderd] terug was. Dat bericht kreeg ik pas een tijdje later.🀐 Ik heb in iedergeval heel hard gelachen. πŸ˜‚

• [verwijderd]

Ysabella ik weet nog steeds niet wie @[verwijderd] nou is. Mogen we het nu wel weten? Dat was echt een van mijn grootste frustraties in 10 jaar zp die los stonden van het beheer..

• [verwijderd]

Ysabella Haha ik vind het heeeeel frustrerend, want ik wist dat het @[verwijderd] niet was, maar had geen idee wie het dan wel was en waarom die persoon dan zo geheimzinnig deed πŸ˜‚ had er nog net geen slapeloze nachten van 😜

debaky helemaal eens! Ik was degene die de vraag stelde, maar ze hebben het flink verziekt bij mij. Van mij hoeft het al niet meer... als er zo vreselijk moeilijk gedaan moet worden om zoiets simpels. En als er zo omgegaan wordt met gevoelens van leden, wat voor beheer het ook is. Nee laat dan maar! Ik ben dan veel liever hier!

• [verwijderd]

Ysabella de frustratie verhuist gewoon mee dus 🀣

• [verwijderd]

Lisa280887 en het grote verschil met hier, vind ik de manier van communiceren.
            @[verwijderd] probeert dingen echt uit te leggen en samen tot een oplossing te komen. En als iets dan (nog) niet lukt, vind ik dat echt helemaal geen probleem, omdat ik wel echt het gevoel heb dat er hier meegedacht wordt.

[verwijderd] ja precies! En ik heb ook alle vertrouwen in dat dat zo blijft. Natuurlijk zullen er soms regels neergelegd moeten worden maar er zal altijd een respectvolle, onderbouwde reactie komen. Dat vertrouwen heb ik niet meer in het beheer van zp.

• [verwijderd]

Snoeki al het werk is van @[verwijderd] Het enige wat ik heb gedaan, is de zaak in een stroomversnelling zetten, waardoor manque hard aan de bak ging om de laatste hand aan de site te leggen.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Manque WAS JIJ SHAMPOOL???? Oh, ik ben even helemaal flabbergasted. Wist ik niet!

Ik ook 😱! Dat was de avatar met dat blije cartoonachtige bruine beestje met die streepjes toch?

Ik lees in het voorsteltopic continue oude nicknamen van leden, wat mij echt nooit was opgevallen. Het zegt vooral iets over mij, dat ik het echt nooit door heb.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] haha, Tony Tony Chopper idd van One Piece . Ik was dat alweer vergeten 😁