[verwijderd] beheer is idd erg snel
Het grote 'Zwexit' topic
Ze hebben alle opzeggingen verwijderd.
Ze hebben indd gereageerd op me.. maar eerlijk ik kan er helemaal niks mee wat ze zeggen. Ze zeggen er bij dat ze men post dus nog wel terug kunnen halen. Dan vraag ik me het volgende af;
Ze zijn offline gegaan om de boel op te schonen dat dit snel gebeuren moet omdat je de site weer online wilt hebben snap ik. Je wist vervolgens zoveel persoonlijke verhalen en reacties op een topic waarom mensen er behoefte aan willen. Stel dat het gedaan is omdat het in dat topic zo mis is gegaan dat ze snel even alles gewist hebben waarom dan niet zodra de site online was rustig naar de reacties kijken en ze dan terug zetten aangezien dat dus een mogelijkheid is..
[verwijderd]
Manque Ze hebben alle opzeggingen verwijderd
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Je kan wel opzetten via pb. Ik had mijn oude account (ShampooL) opgezegd via pb.
Edit: Ohh! Je bedoelt hier! Foutje
[verwijderd] nietttt was jij ShampooL?!?!
[verwijderd] neeee was jij dat?! hahaha ik heb het vaak doorgehad wie gewisseld was, maar deze echt echt niet! (ik heb trouwens ook heel lang onder een andere naam meegepraat, maar vooral in de zwanger worden / zijn topics. )
[verwijderd] Je kan wel opzetten via pb. Ik had mijn oude account (ShampooL) opgezegd via pb.
WAS JIJ SHAMPOOL???? Oh, ik ben even helemaal flabbergasted. Wist ik niet!
- Bijgewerkt
[verwijderd] was jij shampoooooo?
edit: ik zie dat ik spuit 11 ben
Ik heb nooit door wie wie is als er ineens account weg zijn en nieuwe bij zijn gekomen, maar van @[verwijderd] had ik nou juist wél door dat zij voorheen ShampooL was.
[verwijderd]
Hahahaha! Ik dacht dat dat wel bekend was!
[verwijderd]
Ik had net een kind gekregen dus ik vond het nodig om me iets volwassener te gaan gedragen, vandaar de wisseling toen
Ffion
Ik heb nooit door wie wie is als er ineens account weg zijn en nieuwe bij zijn gekomen, maar van @KleineLai had ik nou juist wél door dat zij voorheen ShampooL was.
Dit had ik ook inderdaad.
En van @[verwijderd] wist ik het. Maar dat werd er in die periode soms ook best wel dik bovenop gelegd door sommige leden. (Weet niet meer door wie)
[verwijderd]
Soturi mega irritant vond ik die obsessie van sommigen. Hele topics ook, rot toch even een eind op en laat mij met rust
[verwijderd] oeh obsessie hahaha ach ze waren dus gewoon heel vol van je!
( geen idee hoe of wat verder hoor )
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Het was wel een beetje creepy he?
The hunt for the R̶e̶d̶ ̶O̶c̶t̶o̶b̶e̶r̶ Tuttebella.
Ik kan hier geen tekst doorstrepen @Manqueeeeeee , I need this function!
[verwijderd]
[verwijderd] Ik kan hier geen tekst doorstrepen @Manqueeeeeee , I need this function!
Pssst: https://saijogeorge.com/strikethrough-text-generator/