[verwijderd]
Lees nu dat er op zp ineens wel een donor forum komt. Beetje laat in mijn ogen.
Lees nu dat er op zp ineens wel een donor forum komt. Beetje laat in mijn ogen.
Nou, ik ben ook maar overgestapt. Niet veel meer te beleven op zp nu. Ben er alleen nog niet achter hoe ik mn avatarplaatje kan plaatsen. Blijf maar foutmeldingen krijgen.
Sneeuwvlokjes
Misschien is je afbeelding te groot? Hij mag maar heel weinig MB zijn geloof ik
Sneeuwvlokjes Het is mij wel gelukt om je een avatar te geven. Misschien is het bestand te groot? Kun je hem even verkleinen en dan nog eens proberen?
[verwijderd] Eerst zien en dan geloven, dat ze het overwegen geeft wel aan dat die staak actie nut heeft gehad. Het is alleen jammer dat er eerst zoiets moet komen voordat ze inzien dat het niet netjes was wat ze deden.
debaky in mijn ogen zijn ze gewoon te laat. Nu een groot deel van hun meest fanatieke leden ineens zijn verdwenen kan ineens wel vanalles.
Manque ik moet zeggen, ik ben niet zo’n held met dit soort dingen haha. Zal vanavond ff mn man vragen om een mooie sneeuwvlok-avatar te creeeren
Manque
oh serieus ik zie nu pas dat jij het al gedaan hebt whahaha. Thanx!!!!
Sneeuwvlokjes oh serieus ik zie nu pas dat jij het al gedaan hebt whahaha. Thanx!!!!
Is het de goeie? Kon me herinneren dat ik dit plaatje ook op ZP regelmatig zag langskomen.
[verwijderd] Voor mij hoeft het inderdaad ook niet meer. Ik vind het te zot voor woorden dat sommige leden helemaal tot in detail moet treden om uit te leggen waarom zo'n sub forum zo gewenst is en dat deze leden niet gehoord worden. Nu ineens kan het wel overwogen worden omdat zoveel leden opstappen, dan ben je naar mijn inziens inderdaad ook een beetje te laat.
Sneeuwvlokjes jaaaaa jaaaaa jaaaaa je bent er! Doe een vreugdedans en nog een keer en een rondje!
Ik heb net gevraagd op zp om mijn account te verwijderen.
Voor mij niet zo moeilijk. Ik was nog maar één maand of 7 lid. Maar ik vind het zo hypocriet dat een donorplek nu opeens wel kan
En binnen 30 seconden is het verzoek gehonoreerd
Ik heb mijn account op zp ook opgezegd.
Ik vind het fijn voor de leden die daar blijven (of op zowel AvdK als ZP zitten) dat een donorforum nu wel een optie is daar. Sommige wilde gewoon gehoord worden maar wilde niet zozeer weg. Dus voor hun wel heel fijn
[verwijderd] beheer is idd erg snel
Ze hebben alle opzeggingen verwijderd.
Ze hebben indd gereageerd op me.. maar eerlijk ik kan er helemaal niks mee wat ze zeggen. Ze zeggen er bij dat ze men post dus nog wel terug kunnen halen. Dan vraag ik me het volgende af;
Ze zijn offline gegaan om de boel op te schonen dat dit snel gebeuren moet omdat je de site weer online wilt hebben snap ik. Je wist vervolgens zoveel persoonlijke verhalen en reacties op een topic waarom mensen er behoefte aan willen. Stel dat het gedaan is omdat het in dat topic zo mis is gegaan dat ze snel even alles gewist hebben waarom dan niet zodra de site online was rustig naar de reacties kijken en ze dan terug zetten aangezien dat dus een mogelijkheid is..
Manque Ze hebben alle opzeggingen verwijderd