• [verwijderd]

Soturi Ik hoop dat je hier wel je verhaal kwijt kan. Het is niet hetzelfde als je ouders maar het is toch wel heel fijn πŸ™‚

[verwijderd] Soturi Ik hoop dat je hier wel je verhaal kwijt kan. Het is niet hetzelfde als je ouders maar het is toch wel heel fijn πŸ™‚

Ja, dat moet wel lukken. Ik heb op ZP en nu hier al wel een fijn groepje mensen leren kennen. En sowieso scheelt het al dat ik het ergens anders dan bij mijn vriend ofzo kwijt kan.

Maar wederzijds he! Hopelijk kun je hier ook je verhaal kwijt. Af en toe even ontladen zodat de klap dat het bij je ouders niet kan toch minder groot is zo.

• [verwijderd]

Soturi Ik merk dat het me goed doet dat ik het heb verteld hier. Normaal ga ik daarna heel hard twijfelen, dan vind ik mijzelf stom en zwak. Maar eigenlijk voel ik me heel goed, ik denk ook door de lieve reacties van mensen πŸ™‚

@[verwijderd] naar al je berichtjes net gelezen te hebben kan ik alleen maar zeggen wauw! Wat ben jij ontzettend sterk en van ver gekomen! En vooral een dikke knuffel voor jou! ❀

• [verwijderd]

Lerana dankjewel! Ik moet een beetje van huilen.. Ik ben inderdaad wel van ver gekomen. Ik ben (bijna) blij waar ik nu ben πŸ™‚

[verwijderd]
          Ik herken de weg die je afgelegd hebt wel, ik heb een pnd gehad na de bevalling van de jongste en was een jaar naar haar geboorte een totaal nieuw mens. Mijn ouders vonden het ook moeilijk, maar nu bijna 2 jaar na mijn herstel hebben ze het eindelijk helemaal geaccepteerd.
          Ik denk dat mijn ouders het vooral moeilijk vonden dag ik tijden mijn pnd erg veel tegen situaties uit het verleden aanliep. Achteraf daarvoor ook al natuurlijk. Hun hadden het gevoel gefaald te hebben in mijn opvoeding. Lukt het om er met je ouders over te praten?

Ik vergeet elke keer dat ik nu hierheen moet haha. Sorry dames! Maar... Ik ben echt heel blij met jullie! πŸ˜„

Wow wat veel berichten!! Ik ben geen zp’er van het eerste uur, heb er een paar jaar terug wel geschreven onder de naam zwangernr6, maar die naam was toen nr 7 kwam niet meer up-to-date. Daarvoor schreef ik op een ander forum maar daar kreeg ik een ban 😦 vanwege een rel over een lid die alles aan elkaar loog en iedereen zich rot irriteerde (incl ik) en toen dus er geband. En heel β€˜vroeger’ (toen internet net bestond Haha) heb ik nog op het forum Babybox geschreven (weet niet of iemand dat nog kent). Destijds was internetten nog via een inbelverbinding, dus inbellen, volgende pagina aanklikken, ophangen en verder lezen 🀣🀣
          Op zp was ik dus niet heel erg bekend en ik heb mij ook totaal niet bemoeid met DE REL, maar ik wilde wel graag aansluiten bij dit nieuwe forum omdat ik het gemodereer op zp echt bizar vind!! Heb ook gelijk m’n account daar opgezegd.

Ik wil ook al kennen jullie mij niet, even zeggen dat ik jullie allemaal sterkte topvrouwen vind! #Gewoonomdathetkan #emotioneletrut #31wekenzwanger #maarbedoelhetgoed β€πŸ€

• [verwijderd]

[verwijderd] dat is echt heel moeilijk! Hopelijk kan je het een keer met hen rechttrekken. Wel heel naar dat je zelf zo'n ontwikkeling doormaakt maar er dan iets negatiefs aan kleeft.

[verwijderd] Soturi Ik merk dat het me goed doet dat ik het heb verteld hier. Normaal ga ik daarna heel hard twijfelen, dan vind ik mijzelf stom en zwak. Maar eigenlijk voel ik me heel goed, ik denk ook door de lieve reacties van mensen πŸ™‚

Super mooi om te horen!
            Ik denk ook dat we dat allemaal wel hebben, dat we denken op een bepaald gebied alleen te zijn en het daarom niet durven te delen. Maar als we het stiekem dan toch eens delen, blijken we helemaal niet alleen te zijn.

• [verwijderd]

@[verwijderd] ik ben nu volgens mij al 6 keer begonnen aan een reactie en steeds verwijder ik hem weer omdat ik de juiste woorden niet kan vinden. Maar waar het op neer komt is dat ik wil zeggen dat ik het mooi vind dat je dit zo open deelt hier. Ik hou van verhalen over groei en de kwetsbaarheid erin, het is inspirerend om te zien van hoe ver je bent gekomen en waar je nu staat! Dikke knuffel

• [verwijderd]

[verwijderd] hier ben ik het volledig mee eens.
              ik had er niet op gereageerd, want kon de juiste woorden niet vinden.
              Maar ik vind je erg dapper πŸ€

[verwijderd] ik had aan @[verwijderd] gevraagd of ze dat goed vond. Toen wist ik nog geen eens of @[verwijderd] terug was. Dat bericht kreeg ik pas een tijdje later.🀐 Ik heb in iedergeval heel hard gelachen. πŸ˜‚

• [verwijderd]

Ysabella ik weet nog steeds niet wie @[verwijderd] nou is. Mogen we het nu wel weten? Dat was echt een van mijn grootste frustraties in 10 jaar zp die los stonden van het beheer..

• [verwijderd]

Ysabella Haha ik vind het heeeeel frustrerend, want ik wist dat het @[verwijderd] niet was, maar had geen idee wie het dan wel was en waarom die persoon dan zo geheimzinnig deed πŸ˜‚ had er nog net geen slapeloze nachten van 😜