[verwijderd]
Ysabella Haha ik vind het heeeeel frustrerend, want ik wist dat het @[verwijderd] niet was, maar had geen idee wie het dan wel was en waarom die persoon dan zo geheimzinnig deed had er nog net geen slapeloze nachten van
Ysabella Haha ik vind het heeeeel frustrerend, want ik wist dat het @[verwijderd] niet was, maar had geen idee wie het dan wel was en waarom die persoon dan zo geheimzinnig deed had er nog net geen slapeloze nachten van
[verwijderd] Ik ga helemaal niks zeggen
debaky helemaal eens! Ik was degene die de vraag stelde, maar ze hebben het flink verziekt bij mij. Van mij hoeft het al niet meer... als er zo vreselijk moeilijk gedaan moet worden om zoiets simpels. En als er zo omgegaan wordt met gevoelens van leden, wat voor beheer het ook is. Nee laat dan maar! Ik ben dan veel liever hier!
Ysabella de frustratie verhuist gewoon mee dus
Kippetje88 Lief!
Ysabella was een geniale actie
Lisa280887 en het grote verschil met hier, vind ik de manier van communiceren.
@[verwijderd] probeert dingen echt uit te leggen en samen tot een oplossing te komen. En als iets dan (nog) niet lukt, vind ik dat echt helemaal geen probleem, omdat ik wel echt het gevoel heb dat er hier meegedacht wordt.
[verwijderd] ja precies! En ik heb ook alle vertrouwen in dat dat zo blijft. Natuurlijk zullen er soms regels neergelegd moeten worden maar er zal altijd een respectvolle, onderbouwde reactie komen. Dat vertrouwen heb ik niet meer in het beheer van zp.
[verwijderd] Haha, ja helaas.
Snoeki al het werk is van @[verwijderd] Het enige wat ik heb gedaan, is de zaak in een stroomversnelling zetten, waardoor manque hard aan de bak ging om de laatste hand aan de site te leggen.
Manque WAS JIJ SHAMPOOL???? Oh, ik ben even helemaal flabbergasted. Wist ik niet!
Ik ook ! Dat was de avatar met dat blije cartoonachtige bruine beestje met die streepjes toch?
Ik lees in het voorsteltopic continue oude nicknamen van leden, wat mij echt nooit was opgevallen. Het zegt vooral iets over mij, dat ik het echt nooit door heb.
[verwijderd] haha, Tony Tony Chopper idd van One Piece . Ik was dat alweer vergeten
Voor degenen die naar mij vroegen: ik ben gearriveerd
En wat een mooie site Manque, knap gemaakt!
sleutelbloem
yeah! je bent er! doet een vreugdedansje welkom!!!
Zo, ik was een dag afwezig en blijkbaar een complete rel gemist.. Waarschijnlijk een grote mosterd.. Maar kan iemand mij aub bijpraten?
Ben amdaa op zp trouwens ;-)
Oh, en voor de oude rotten onder ons: ik krijg een onwijse deja-vu naar de rel van 2010 op zp, incl een nieuwe forum en de zp die een complete dag uit de lucht was getrokken.
Maar wat was er nou gebeurd? Forum is als vanouds helemaal opgeschoond..
Abcd jaa daar was ik ook bij! ik hield mijn hart vast toen er werd begonnen over het nieuwe forum, maar gelukkig is deze een heel stuk beter! Die oude was nog net niet met paint in elkaar gezet.
Abcd Zo, ik was een dag afwezig en blijkbaar een complete rel gemist.. Waarschijnlijk een grote mosterd.. Maar kan iemand mij aub bijpraten?
Ben amdaa op zp trouwens ;-)
Oh, en voor de oude rotten onder ons: ik krijg een onwijse deja-vu naar de rel van 2010 op zp, incl een nieuwe forum en de zp die een complete dag uit de lucht was getrokken.
Maar wat was er nou gebeurd? Forum is als vanouds helemaal opgeschoond..
Lang verhaal wat ik kort zal vertellen.
Wellicht heb je al eerder gemerkt dat er wat onvrede zat bij leden over het lakse beheer. Laat reageren, niet reageren, vreemde keuzes maken, willekeur, tegenstrijdige reakties, de oneindige lijst topics, etc etc. Hier is al vaak een opmerking over gemaakt maar er is niks mee gedaan.
Een lid opende een vraag of er een forum over donorschap geopend kon worden. Dit werd door veel leden gesteund (160 of zo in een poll). Beheer heeft dit naast zich neergelegd om kul redenen (geen plek bijv). Leden hebben daarover geklaagd en uitleg geeist. Dit kwam niet. Men voelde zich niet serieus genomen. Hierop is men zich vaan samen pakken. Er ontstond een challenge om 24 uur niet op het forum te komen om zo te laten zien dat je zo niet met je leden kunt omgaan. Zij maken immers je forum. Maar blijkbaar zijn de inkomsten belangrijker. Hierop heeft Manque een eigen forum ontwikkeld (idee was er al maar is toen versneld doorgevoerd). Beheer heeft allerlei berichten van de klagers verwijderd en die van proZPers laten staan. Censuur dus. Hele topics zijn nu verwijderd. En inmiddels is er een mededeling van beheer.
De rest kan aanvullen als ze willen
Ik denk dat je het zo prima samengevat hebt.
Behalve het stukje nog dat we op het eind dit forum gingen promoten en dat beheer het daar ook niet mee eens was. Als gevolg van dit alles hebben ze ZP enkele uren uit de lucht gehad om de 'schade' op te ruimen.
Maar ook dat is blijkbaar niet helemaal fatsoenlijk gegaan. Berichten van mensen verwijderen waarin niks verkeerd was bijvoorbeeld, maar alleen die van de anti-ZP'ers om het zo maar even te noemen.)
Geen idee wat er nu nog te vinden is, maar als er nog wat te vinden is, zal het wel een behoorlijk vertekend beeld geven in ons nadeel.