Elsie89 dat is beter! Bij de eerdere link mocht je hem enkel terugsturen binnen 14 dagen zonder er echt op geslapen te hebben. Ik ga nog even goed naar de voorwaarden kijken!

Toch6 basisschool heeft geen toestemming gegeven. Maar ook geen tijd voor de vrijdag, "we zien ze wel als ze wakker zijn". Oftewel, ze slapen gewoon tot de lunch πŸ˜‰ (half 1 uit op vrijdag).

Directrice zei dat ze maar 1 dag mocht geven. Nou oke, prima, dan pakken we de 2e gewoon zelf. Als het niet rechtstreeks kan dan maar via omweg

Elsie89 dit lijkt voor mij ook top. Ik heb al zoveel kussens geprobeerd. Ook cloudpillow ofzo die geweldig zou moeten zijn, maar niet voor mij 😩
    Deze is wel duur maar als het fijn en goed ligt dan heb ik het er wel voor over. Ongemerkt heb ik dat ook bijna uitgegeven in een paar jaar tijd.

Huggybird ik vind het ook echt raar. Wat is dan lang rijden in Nl? Maastricht-Groningen?
      Ik vind het onveranderd om nog 2u te moeten rijden na zoiets. Dan zouden we halverwege het feest al weg moeten. Of eerder, half 8 kerk, dan nog receptie dus voor het avondfeest echt begint...

Marshmallow ik denk dat een goed kussen ook heel veel waard is. Ik kan niet meer lang op mijn zij of buik liggen, waardoor ik op mijn rug moet slapen. Daardoor ligt mijn hoofd altijd in 90 graden op het kussen. Bij dit kussen ligt je hoofd volgens mij in een soort gat, waardoor je recht kan liggen?!? Ik denk dat dit heel fijn is.

Mijn man heeft gisteren nog mijn nek en schouder proberen los te maken met een harde massagebal, maar de spieren zijn te hard en hij komt er niet doorheen. Ik denk dat dit een grote boosdoener is. Ik heb ook nog wat oefeningen online gevonden en ben wat aan het experimenteren met olien. Ik had gisteren pepermuntolie op mijn slapen gesmeerd. Dat verdoofd ook wel wat (je moet het alleen niet te dicht bij je ogen smeren heb ik ontdekt πŸ˜…).

Trees Dit klinkt als ik het nu opschrijf als mijn hele hoofd, maar het is sowieso altijd voorhoofd/ rond de ogen.

Misschien eens proberen een zonnebril te dragen? Al is het om er achter te komen of het daar vandaan komt

• Trees hebben hierop gereageerd.

Trees Ik had gisteren pepermuntolie op mijn slapen gesmeerd

Of het aan je vingers krijgen en vervolgens je oog aanraken πŸ˜…πŸ˜†
            Maar idd dat helpt wel tegen hoofdpijn ik vind het ook zo'n heerlijk verkoelend effect hebben!

Bij mij zijn mijn schouders ook heel erg pijnlijk. Ik heb zo een massage gepland. Dus die mogen extra aandacht ontvangen van mij. Denk dat bij mij het inwerken de boosdoener is. Ben namelijk ook zo snel overprikkeld nu en snel moe. Gisteren zelfs zo overprikkeld dat ik niet meer de kracht had om te koken dus we hebben brood gegeten.

• Trees hebben hierop gereageerd.

Marshmallow Of het aan je vingers krijgen en vervolgens je oog aanraken πŸ˜…πŸ˜†

Je lenzen uitdoen, is ook geen aanrader πŸ˜‚

Marshmallow Denk dat bij mij het inwerken de boosdoener is.

Niet zo gek natuurlijk. Er komt dan ook zoveel op je af. Het is dan gewoon ook veel wat je moet verwerken. Nieuwe mensen, nieuwe taken, nieuwe gewoontes vinden etc. Ik hoop dat de massage je wat gaat helpen!

Ik heb een vraag over het LH hormoon nΓ‘ de eisprong, wie kan mij hier wellicht mee helpen?

Aurora ik wellicht ? Ik heb heel veel ovulatietesten gedaan, jarenlang, jarenlange behandelingen etc, dus weet er wel iets vanaf. Maar wel dus uit ervaringen en van artsen gehoord. Ik ben geen gynaecoloog.

• Aurora hebben hierop gereageerd.

Lumihiutale top dank je wel!

Mijn hoofdpijn is vandaag iets minder erg dan de afgelopen weken. Ik moet echt vaker een vraag hier stellen. Het helpt direct πŸ€ͺ

Toch6 gewoon de kinderen vrijdags lekker thuis houden πŸ‘ ze geven geen starttijd voor de vrijdag, nou dan is voor 12:30 gewoon niemand wakker geworden… πŸ€·πŸ»β€β™€οΈ

Toch6 Net een huisje geboekt voor wo-vr. 1 nacht kon niet maar qua prijs was 2 nachten alsnog aantrekkelijker dan 1 nacht hotel (dat tikt goed aan met zn 7e πŸ˜› ). Dus plan is nu woensdag te gaan als alle kinderen uit school zijn en dan kunnen we donderdag ook rustig opstarten ipv nog 2u rijden.
                  Op 10 minuten van restaurant/feestlocatie dus ideaal voor snachts.
                  Vrijdags voor 11u eruit dus ook prima, hoeven niet tot 12u te slapen.

Ik vind het snachts terug naar huis rijden onverantwoord gezien de afstand. En ze gaan die week (+vakantie) van de schooltuin naast ons huis schoolplein maken. Heggen en schuttingen eruit, nieuwe schuttingen, bestraten, etc. Ik verwacht dus niet dat we thuis de kans krijgen om uit te slapen. (School heeft een L-vorm perceel, wij wonen zeg maar in de binnenhoek waardoor ze zowel naast als achter ons huis bezig moeten gaan).

Nu alleen nog afwachten of er een wekker gezet moet worden om kinderen ziek te melden als we geen toestemming krijgen

Bloed geprikt en huisarts zegt dat alles prima is.
                  Maar zie dat ferritine op ondergrens is, hb is wel weer goed.
                  Dus nu vraag ik mij af of dat dan toch wel goed is πŸ€” maar google is echt een gevalletje zoveel bomen dat ik het bos niet meer zie, iemand hier die er verstand van heeft?
                  (Ik was bij de huisarts om te vragen of alle vage klachten misschien toch een andere achterliggende oorzaak hebben dan de diagnoses die ik al heb. Hij zag het niet maar wilde toch de algemene dingen prikken)

Pimpelmeesje ik moet mijn ferritine echt hoger dan de 10 krijgen zei de huisarts (ik moet volgende week weer prikken). Juist omdat het zo'n breed gebied heeft.