Trees groene menthol olie van de toko!
Wat vraag jij je af? 2
Trees Dit klinkt als ik het nu opschrijf als mijn hele hoofd, maar het is sowieso altijd voorhoofd/ rond de ogen.
Misschien eens proberen een zonnebril te dragen? Al is het om er achter te komen of het daar vandaan komt
Lumihiutale bedoel je deze?
Pimpelmeesje ga ik proberen. Ik heb wel meekleurende lenzen, maar dat beschermt minder goed dan een zonnebril denk ik.
Trees Ik had gisteren pepermuntolie op mijn slapen gesmeerd
Of het aan je vingers krijgen en vervolgens je oog aanraken
Maar idd dat helpt wel tegen hoofdpijn ik vind het ook zo'n heerlijk verkoelend effect hebben!
Bij mij zijn mijn schouders ook heel erg pijnlijk. Ik heb zo een massage gepland. Dus die mogen extra aandacht ontvangen van mij. Denk dat bij mij het inwerken de boosdoener is. Ben namelijk ook zo snel overprikkeld nu en snel moe. Gisteren zelfs zo overprikkeld dat ik niet meer de kracht had om te koken dus we hebben brood gegeten.
Marshmallow Of het aan je vingers krijgen en vervolgens je oog aanraken
Je lenzen uitdoen, is ook geen aanrader
Marshmallow Denk dat bij mij het inwerken de boosdoener is.
Niet zo gek natuurlijk. Er komt dan ook zoveel op je af. Het is dan gewoon ook veel wat je moet verwerken. Nieuwe mensen, nieuwe taken, nieuwe gewoontes vinden etc. Ik hoop dat de massage je wat gaat helpen!
Ik heb een vraag over het LH hormoon nΓ‘ de eisprong, wie kan mij hier wellicht mee helpen?
Aurora ik wellicht ? Ik heb heel veel ovulatietesten gedaan, jarenlang, jarenlange behandelingen etc, dus weet er wel iets vanaf. Maar wel dus uit ervaringen en van artsen gehoord. Ik ben geen gynaecoloog.
Honkeytonk
Ik heb de vraag even in een apart topic gegooid.
Trees Ja die inderdaad!
Lumihiutale top dank je wel!
Mijn hoofdpijn is vandaag iets minder erg dan de afgelopen weken. Ik moet echt vaker een vraag hier stellen. Het helpt direct
Toch6 Net een huisje geboekt voor wo-vr. 1 nacht kon niet maar qua prijs was 2 nachten alsnog aantrekkelijker dan 1 nacht hotel (dat tikt goed aan met zn 7e ). Dus plan is nu woensdag te gaan als alle kinderen uit school zijn en dan kunnen we donderdag ook rustig opstarten ipv nog 2u rijden.
Op 10 minuten van restaurant/feestlocatie dus ideaal voor snachts.
Vrijdags voor 11u eruit dus ook prima, hoeven niet tot 12u te slapen.
Ik vind het snachts terug naar huis rijden onverantwoord gezien de afstand. En ze gaan die week (+vakantie) van de schooltuin naast ons huis schoolplein maken. Heggen en schuttingen eruit, nieuwe schuttingen, bestraten, etc. Ik verwacht dus niet dat we thuis de kans krijgen om uit te slapen. (School heeft een L-vorm perceel, wij wonen zeg maar in de binnenhoek waardoor ze zowel naast als achter ons huis bezig moeten gaan).
Nu alleen nog afwachten of er een wekker gezet moet worden om kinderen ziek te melden als we geen toestemming krijgen
Bloed geprikt en huisarts zegt dat alles prima is.
Maar zie dat ferritine op ondergrens is, hb is wel weer goed.
Dus nu vraag ik mij af of dat dan toch wel goed is maar google is echt een gevalletje zoveel bomen dat ik het bos niet meer zie, iemand hier die er verstand van heeft?
(Ik was bij de huisarts om te vragen of alle vage klachten misschien toch een andere achterliggende oorzaak hebben dan de diagnoses die ik al heb. Hij zag het niet maar wilde toch de algemene dingen prikken)
Pimpelmeesje ik moet mijn ferritine echt hoger dan de 10 krijgen zei de huisarts (ik moet volgende week weer prikken). Juist omdat het zo'n breed gebied heeft.
- Bijgewerkt
Pimpelmeesje volgens mij wordt hier sowieso een hogere grenswaarde gehanteerd. De laatste keer had ze het over minimaal 20 of 25?!? Ik kan online niet zien welke grenswaarden ze bij mij gehanteerd hebben, maar ik weet 95% zeker dat het iets was in de 20 als ondergrens.
Edit: nu weet ik niet of het nog uitmaakt als je een te laag hb hebt, dat ze dan liever een hoger ferritine hebben? Bij een trage schildklier hanteren ze bijv ook een andere grenswaardes als je medicatie gebruikt dan iemand zonder schildklierproblemen. Echt geen flauw idee of dit ook voor hb/ ferritine geldt als je al medicatie hiervoor gebruikt.
Toch6 maar jouw hb was ook te laag toch?
Ik vraag mij inderdaad af of het zo werkt dat als hb goed is dat het ferritine dan niet zo belangrijk meer is.
Trees volgens mij wordt hier sowieso een hogere grenswaarde gehanteerd.
Ik lees overal inderdaad bij vrouwen minimaal 20.
Zal sowieso kijken om wat extra ijzer binnen te krijgen.
Pimpelmeesje hb was laatste x wel goed (7,4 zo uit mn hoofd). Maar omdat ferritine nog maar op 8 zat moest ik in ieder geval 3 maanden doorskikken nog en dan weer controle. Want huisarts wil hem ruim boven de 10
Ze gaf hier ook aan dat ze graag wel wat speling wilde hebben en niet te dicht op de grens. Anders zit je na 1 menstruatie er alweer onder.
Als de makelaar komt voor taxatie/waardebepaling, hoe opgeruimd en schoon moet je huis dan zijn?