Elsie89 Probleem vind ik dat ze een ander niet in hun waarde laten en deze levensstijl zien als iets voor iedereen.
Dit is waarom ik dit verafschuw. Ongelooflijk veroordelend (los van het feit dat ik het lastig vind voor te stellen dat je zo gedienstig naar je man wil zien ipv gelijkwaardig).
iMoeder omdat hij als man eigenlijk beslissingen hoort te nemen. Daardoor pakt hij dan een stuk vrouwelijkheid bij je weg wat voor de balans in de relatie niet goed is.
Het idee is dat de man beslissingen hoort te nemen, want anders zijn we niet vrouwelijk genoeg? Wat een raar idee zeg. Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik heb hier dus ook niks mee.
Is dit ook dezelfde groepering als de conservative moms en dan iets met liberal (ik weet de naam niet goed), die bijv Anne Frank aan het verbieden zijn op scholen in Texas (waar anders ), omdat Anne volgens hen hele ‘verwerpelijke’ zaken schrijft? Of staat dit er los van?
Vulpen ik ook en dan vooral het zuiden van de vs. Ik vraag mij af hoeveel Nederlandse vrouwen hieraan ‘meedoen’.