Ietjuh voornamelijk voorhoofd en rond mijn ogen, maar ook regelmatig boven op mijn hoofd en soms achterhoofd. Dit klinkt als ik het nu opschrijf als mijn hele hoofd, maar het is sowieso altijd voorhoofd/ rond de ogen. Daar is de pijn ook het ergst en daar begint het meestal ook als ik βs ochtends wakker word.
Elsie89 waar kopen jullie die hittepleisters? Mijn man had ze meegenomen bij de action, maar deze werden niet warm. En wat voor massagegun gebruiken jullie? Wij hebben een hypervolt, maar deze trilt te erg in mijn hoofd. Ik denk dat de hoofdpijn hier oa ook komt door ongelijkheid, omdat ik mijn arm/schouder zo raar hou als ik loop. Er schiet mij nog een vraag te binnen, maar maakt het voor je man ook nog uit op wat voor kussen hij slaapt? Misschien een beetje gekke vraag, maar ik vroeg mij of of dit voor hem nog uitmaakt voor zijn arm. Mijn arm/schouder ligt mij βs nachts altijd in de weg.
Fysio moet ik ook echt weer naar toe, maar iets met geen vervoer er naar toe hebben, geen energie en niet weten hoe ik dit moet combineren met alle andere afspraken / verplichtingen die ik heb staan doordeweeks π¬.
Scherpe randjes ervan af vind ik voor nu al dikke prima (meer dan dikke prima zelfs). Ik verwacht ook geen wonderen met huis, tuin en keukentips. Gewoon wat verlichting, zodat ik ik de avond niet een snauwerig monster door een ontploffend hoofd word π.