[verwijderd] Nee je hebt helemaal gelijk hoor. Dat zijn overtuigingen die ik en mijn zusje overigens ook hebben en die komen vanuit onze opvoeding. Dat is een gegeven en wel goed om in elk geval te weten (vooral dat die overtuigingen niet waar zijn) Ik leer ook wel steeds meer hoe je toch patronen maakt om je gedrag en mindset aan te passen maar iets wat zo diep zit is best wel lastig om te veranderen want het gaat zo over wie je bent.
Ik denk wel dat ik wat dat betreft een mooie reis maak omdat ik nu in elk geval op het punt ben dat hoe het is, ik niet verder wil en dus wil onderzoeken wat er anders kan, wat best echt bij MIJ als persoon. Nu ben ik altijd van functie in functie gerold en toevallig ben ik er dan ook goed in maar ik betwijfel dus steeds meer of het echt bij mij past of dat ik het doe omdat het me gevraagd is en wat ik doe, doe ik vol overgave
Ik vind het wel lastig want het voelt een beetje alsof ik niet echt mezelf ben? Ik voel me best al een poos alsof ik niet ik ben maar een soort van toneelstuk leven ofzo