Waar heb jij je over verbaasd vandaag? Deel 2
Manque gelukkig zeg!
Manque gelukkig, wat een overdreven bureaucratie is het ook!
Oudste heeft een klasgenootje te spelen, sinds 3u heeft moeder al zeker 5x een berichtje gestuurd via t horloge ... nadat ze mij ook al aantal berichtjes had gestuurd omdat ze t spannend vond, dochter fietste voor t eerst zo'n eind (4km) alleen (zonder volwassene)
Noordeling en weer een berichtje van moeder....
Noordeling Jeetje daar word je als kind toch helemaal gestoord van. Wat bizar
Noordeling brrr, vreselijk.
Berichtje bij aankomst en bij vertrek (als ze alleen gaat) is genoeg lijkt mij
Toch6 ja lijkt mij ook, maar dat had ik al gedaan.
Noordeling hemeltjelief, hoe is het kind er zelf onder dat ze alleen fietst?
Noordeling ik krijg nu spontaan het liedje 'helicopter, helicopter' in mijn hoofd...
Hopelijk beseft die moeder zich niet dat je een gps tracker in een jas kan naaien ofzo, vreselijk dat een ouder zich niet kan ontspannen als het kind even weg is
Huggybird prima (ze was met mijn dochter en mijn dochter is voor driekwart terug ook weer mee gefietst)
Rietjesbeker inderdaad, navelstreng na 9 jaar nog niet doorgeknipt geloof ik....
Ik verbaas me sowieso wel over hoeveel kinderen zo’n horloge hebben. Als je je kind niet alleen vertrouwd, moet je ze niet alleen laten. Een horloge is toch schijnveiligheid?
Precies dit! Als je het zonder niet kunt vertrouwen dan is met valse schijn.
Sommige kinderen hebben die zelfs mee naar de bso of vso . Sinds het een paar keer voor kwam dat er eentje naar ouders aan het bellen was en foto’s met zo’n horloge maakte is dus nu het beleid dat ze daar niet meer om mogen.
Noordeling ik heb mezelf altijd voorgehouden ‘als mijn dochter er zelf vertrouwen in heeft, wie ben ik dan om dat om zeep te helpen…’
Dan kan het voor jou als ouder spannend zijn om je kind los te laten maar uiteindelijk moet je dat toch…