- Bijgewerkt
Louelle81 Ik lees dat eigenlijk niet echt? Tenminste ik zie dat zelf niet zo. Ik denk dat beide voor en nadelen hebben. Ik kan ze tenminste opnoemen voor beide kanten. Maar wij hebben gekozen wat het beste bij ons past en dat is opvang en natuurlijk sta ik er daarom achter en zal ik ook altijd die voordelen benoemen. En kan ik daardoor weinig met een opmerking zoals mevrouw Lugterink maakt.
Maar zoals ik net als schetste zei mijn vriendin dus tegen mij: ik vind kinderen die naar bso of opvang gaan altijd wat zielig dus wij geloven er niet in dat dit goed is en dus blijven ze thuis. Op zo’n moment kan ik mij dan aangesproken voelen want ik breng ze wel en dus vind je mijn kinderen zielig maar ik kies ervoor dat niet te doen. Het is geen waarde oordeel maar een keuze van een ander. En zo lees ik het ook als hier door moeders met kinderen op de opvang wordt gezegd dat ze veel leren daar. Het is gewoon anders. Maar niet goed of slecht. Maar wel een overtuiging van een ouder om een kind bijv. naar de opvang te sturen.
Behalve misschien als kinderen echt achterstanden hebben als ze naar school gaan maar dan gaan ze vaak alsnog met een vve indicatie naar de psz dus dan komt het ook linksom of rechtsom goed.