- Bijgewerkt
Louelle81 Ok, maar het respect duidt natuurlijk op het feit dat ik het vanuit mijn perspectief niet zou kunnen en daarom respect heb voor thuisblijfmoeders omdat ik het hard werken vindt. Harder dan een dag kantoor. Vind IK dus. En daarom heb ik respect voor alle moeders die 7 dagen thuisblijven omdat ik dat niet zou kunnen. Niet omdat ik je zielig vindt. Niet omdat ik een oordeel heb over jouw keuze Uiteraard is dat helemaal jouw keuze verder. Ik ben de laatste die daar iets van vindt.
En verder ben ik het met je eens maar het gaat twee kanten op. Beide kanten krijgen onbegrip dus ik voel niet zoveel als iemand een reactie daarover heeft. Kost alleen maar energie en ik ben blij met mijn keuze net zoals ieder ander dat ook met zijn of haar keuze zou moeten zijn. Tbm mogen zeggen dat ze het zwaar hebben of niet. Werkende mama鈥檚 mogen zeggen dat ze het zwaar hebben of niet. Beide kunnen of mogen zich schuldig voelen of niet. Er is helemaal geen goed of fout. Ik herken helemaal niet dat op handen gedragen worden. Ik krijg juist vaak negatieve reacties op het feit dat ii 32 uur werk. En mijn man overigens ook dat hij 32 uur werkt鈥us wat jij ervaart, ervaar ik precies andersom. Maar ik laat het me expres nooit raken. Ik ben blij met mijn leven en keuzes