[verwijderd]
Sevenof9 Hmm jammer..
Sevenof9 Hmm jammer..
Wordt het niet eens tijd om hier een slotje op te gooien? All is said and done en weer doorrrrr.
[verwijderd] dat zou ik ook wel jammer vinden. Ik vind het wel fijn dat er niet om alles en nog wat een slotje opgegooid wordt en/of verwijderd. Er daarnaast verwacht ik dat de problemen op zp nog wel even zullen aan houden en er meer leden hun weg hierheen zullen vinden die ook hun ei kwijt willen.
Maar ik vind ook dat het vanuit onze kant bemoeien op zp nu wel klaar mag zijn. Wij hoeven zp niet kapot te maken, dat kunnen ze prima zelf.
Ik blijf bij beide forums. Zp is toch de site van m'n zoontje. Heb die site ontdekt 1 dag na m'n positieve test en nu al 6 leuke jaren daar. Eerst als sydneys en nu als fantykoekie.
Ben ook wat minder actief als normaal maar lees wel graag en reageer ook dagelijks alleen wel veel minder dan vroeger. Denk ik toch. had geen privΓ©bericht gekregen dus ik val denk ik niet op
Maar ik wil dus beide forums nog een kans geven.
Heb ik nu m'n vorig bericht verwijderd? Drukte ergens op en nu is m'n tekst grijzig.
Edit: is nu weer zwart zie ik
Fantykoekie
Jouw nick Sydneys Ken ik nog heel goed, incl schattige baby avatar (toch? ). Ik wist niet dat je gewisseld was.
Moraal: je viel dus wel op
Ik schrijf op zp ook nog graag mee. Ik val daar blijkbaar niet zo op voor beheer. Ik zoek wel vaker een relletje daar. Blijft het interessant en is tegenwoordig ook zo makkelijk iedereen is zo snel op haar tenen getrapt. Ik zal hier proberen genuanceerder te schrijven zodat het voor iedereen leuk blijft.
[verwijderd] ja vond ik ook wel.
Ik denk eerlijk gezegd ook dat het voor dit forum, als ook op zo de rust weer een beetje terugkeert. Ik denk dat het beheer ondertussen wel weet waar de schoen wringt, en als niet .... Dan leren ze het ook niet de komende dagen.
En ook hier zullen slotjes op topics gezet worden, waarschuwingen gegeven worden en misschien ook wel mensen gebrand wordenm. Niet omdat @[verwijderd] dat waarschijnlijk zo graag wil, maar om het beheersbaar en aangenaam te houden op het forum. Je ziet nu (mijn mening) dat grenzen steeds iets meer gelegd worden, heel menselijk.... Maar daar wordt het op den duur niet (en voor sommige nu al) niet prettiger op.
Ik begin er een beetje genoeg van te krijgen eerlijk gezegd. Ik snap de frustratie, van beide kanten, maar ik denk dat het inmiddels tijd is om eea los te laten. We zijn dit forum gestart omdat we weer iets van de gezelligheid terug wilden. Een plek waar we ons fijn voelen en waar je niet op je teentjes hoeft te lopen. Waar de sfeer gemoedelijk is ipv gespannen. Laten we met zijn allen proberen om dat dan ook vast te houden en vooruit te gaan kijken. Alles is al gezegd en er op doorgaan zorgt er alleen voor dat de negativiteit die we zo graag achter ons wilden laten toch nog met ons meereist. En dat willen we toch niet?
Door zulke reacties twijfel ik of ik hier wel wil blijven. Als ik zulke reacties wil lezen dan ga ik wel terug naar zp. Ik had gehoopt hier iets minder rottigheid te lezen.
Klaver Je hebt gelijk dat ook hier waarschuwingen gegeven gaan worden of topics worden gesloten, maar dan moet het wel echt heel ver gaan. We zijn allemaal volwassen vrouwen en het gaat echt wel gebeuren dat er ruzies uitbreken, al dan niet onder invloed van hormonen en we gaan er vanuit dat deze ruzies uitgepraat en opgelost kunnen worden.
MAAR doe dit met respect naar anderen. Het kan zijn dat je het ergens oneens mee bent en dat is niet erg. Maar maak het niet te persoonlijk, al begrijp ik dat qua emotie echt wel.
Zara75 het is mogelijk om je reactie nog aan te passen. Als je op de 3 bolletjes klikt krijg je de optie om je bericht te bewerken.