[verwijderd] ja vond ik ook wel.
Het grote 'Zwexit' topic
Ik denk eerlijk gezegd ook dat het voor dit forum, als ook op zo de rust weer een beetje terugkeert. Ik denk dat het beheer ondertussen wel weet waar de schoen wringt, en als niet .... Dan leren ze het ook niet de komende dagen.
En ook hier zullen slotjes op topics gezet worden, waarschuwingen gegeven worden en misschien ook wel mensen gebrand wordenm. Niet omdat @[verwijderd] dat waarschijnlijk zo graag wil, maar om het beheersbaar en aangenaam te houden op het forum. Je ziet nu (mijn mening) dat grenzen steeds iets meer gelegd worden, heel menselijk.... Maar daar wordt het op den duur niet (en voor sommige nu al) niet prettiger op.
[verwijderd]
Ik begin er een beetje genoeg van te krijgen eerlijk gezegd. Ik snap de frustratie, van beide kanten, maar ik denk dat het inmiddels tijd is om eea los te laten. We zijn dit forum gestart omdat we weer iets van de gezelligheid terug wilden. Een plek waar we ons fijn voelen en waar je niet op je teentjes hoeft te lopen. Waar de sfeer gemoedelijk is ipv gespannen. Laten we met zijn allen proberen om dat dan ook vast te houden en vooruit te gaan kijken. Alles is al gezegd en er op doorgaan zorgt er alleen voor dat de negativiteit die we zo graag achter ons wilden laten toch nog met ons meereist. En dat willen we toch niet?
Door zulke reacties twijfel ik of ik hier wel wil blijven. Als ik zulke reacties wil lezen dan ga ik wel terug naar zp. Ik had gehoopt hier iets minder rottigheid te lezen.
Klaver Je hebt gelijk dat ook hier waarschuwingen gegeven gaan worden of topics worden gesloten, maar dan moet het wel echt heel ver gaan. We zijn allemaal volwassen vrouwen en het gaat echt wel gebeuren dat er ruzies uitbreken, al dan niet onder invloed van hormonen en we gaan er vanuit dat deze ruzies uitgepraat en opgelost kunnen worden.
MAAR doe dit met respect naar anderen. Het kan zijn dat je het ergens oneens mee bent en dat is niet erg. Maar maak het niet te persoonlijk, al begrijp ik dat qua emotie echt wel.
Zara75 het is mogelijk om je reactie nog aan te passen. Als je op de 3 bolletjes klikt krijg je de optie om je bericht te bewerken.
@[verwijderd] @JaGeThGeEd ik begrijp jullie volkomen! Het doel van dit forum is zeker niet om een anti zp forum te zijn en het is ook niet bedoeld als plek om verder te ruziën. Er zijn veel frustraties en die mogen mensen er best uit gooien en benoemen, maar ik vind het ook te ver gaan nu.
[verwijderd]
[verwijderd] helemaal mee eens.
Ik vind sommige acties/opmerkingen nu ook wel ver gaan en ook ik begin er een beetje genoeg van te krijgen.
We hebben gekozen voor dit forum, laten we dan de eer aan onszelf houden.
Ben ik het ook helemaal mee eens jessy !
Het heeft echt geen toegevoegde waarde om in frustratie, woede en vergelding te blijven hangen. De sfeer hier wordt daar ook niet beter van. Ik hoop dat iedereen het een beetje kan gaan loslaten.
Ik vraag mij heel erg af of jullie beseffen met dit topic dat er echt niet veel leden van buitenaf lid willen worden van dit forum. Sommige van jullie riepen altijd op het andere forum dat bepaalde dingen te ver gingen en nu zijn jullie zelf de mensen die de glazen ingooien.
Wat iedereen op zp doet moet diegene zelf weten, maar zullen we dit forum een leuke plek houden en stoppen met openlijk ruzie maken? Het beeld dat er heerst bij sommige leden op zp dat dit een forum is tegen zp wordt bevestigd als mensen dit topic meelezen en dat is zo jammer, want volgens mij wilden we dat met z'n allen niet. Volgens mij wilden we een plek om vrijuit met elkaar te praten, onze gevoelens te delen en elkaar te steunen zonder censuur. Die plek is er nu, laten we dan ook allemaal goed met die vrijheid omgaan. Bij vrijheid komt ook verantwoordelijkheid kijken en we kunnen blijven zeggen dat we gelijk hebben en dat anderen vervelend zijn, maar uiteindelijk hebben we onszelf daarmee.
[verwijderd]
Ik zie dit ook niet echt als een verlengde of hetzelfde als ZP...maar meer een leukere versie van zowel ZP en Viva forum samen.
Tijd om los te laten inderdaad.
Zin in om het hier op te bouwen met zijn allen.
[verwijderd]
tupp Als je niet hier blijft, zal ik je zeker missen.
Ik denk dat de eer aan onszelf moet worden gehouden en de irritaties rondom zp los te laten.
Deze aandacht hebben ze niet nodig, en word ook niks mee bereikt. Behalve dan dat mensen hun gelijk krijgen dat dit een anti zp forum is.
Lijkt me een mooi moment om gewoon naar de start van het nieuwe forum te kijken en niet zozeer wat er nog op ZP gebeurt... het blijven hangen in irritatie roept vaak ook weer meer irritatie op.
Misschien kan hier gewoon een slotje op?
- Bijgewerkt
Ik sluit dit topic pas als iedereen écht klaar is met het praten over ZP. Ik zou het jammer vinden als ik dit topic sluit en er wordt vervolgens weer een ander geopend waarin we hetzelfde bespreken. Ik hoor het graag wanneer jullie er echt klaar voor/mee zijn.
Manque ik denk dat er een slot op mag zodra er steeds meer mensen vanaf zp uitgescholden gaan worden. Dat is een sfeer waar ikzelf mij niet prettig bij voel.