[verwijderd]
tupp ik vind dat je dit mooi hebt verwoord en ben het in grote lijnen ook wel met je eens, maar ik heb wel een kleine aantekening die me toch wel wat dwars zit. Je begint namelijk met een stuk over het nieuwe forum en hoe fijn dit is, maar vervolgens is het eerste dat je aanhaalt het verwijderen van de oude accounts.
Ik heb inderdaad mijn oude account verwijderd, mijn 'vangnet' als je het zo wilt zien, om mijn zp periode volledig af te sluiten. Dat ik het niet eens ben met de huidige gang van zaken lijkt me duidelijk en hoef ik niet verder op in te gaan. Maar daar staat tegenover dat ik sinds zaterdag geen enkel woord meer getypt heb op zp met uitzondering van de verzoeken om mijn accounts te sluiten. Ik heb dit forum niet benoemd, geen pb's gestuurd en ben nergens meer op ingegaan. Mijn enige berichten zijn gericht geweest naar het beheer, en niet naar de leden, en ik vind het jammer dat je het zo opvat. (Ik ging er eerlijk gezegd ook van uit dat deze toch binnen enkele minuten verwijderd zou worden, en dus verder niet zichtbaar zou zijn voor de leden )
Ik ben namelijk wel met je eens dat beide fora naast elkaar mogen bestaan en het niet verder op rellen uit hoeft te lopen, en dat het beter zou zijn als de rust zou wederkeren.
Misschien is mijn aantekening ook maar iets heel kleins in deze hele situatie, maar ik wilde het wel even vermelden zodat er geen misverstanden over blijven bestaan. Ik heb geen problemen met jou, of ieder ander lid van zp, en ook geen intentie (gehad) die te cre毛ren.
Ik wens jou dan ook een mooi nieuw jaar toe en wie weet komen we elkaar in de toekomst weer tegen.