Angel1980
hebben we nu mot met O op zp? Ik bedoelde het grappig omdat haar berichten waren verwijderd..
Het grote 'Zwexit' topic
[verwijderd] mis je haar dan?
Pimpelmeesje Ja dat vraag ik me ook eigenlijk af, ik ben benieuwd
JaGeThGeEd ik vond haar altijd heel leuk!
[verwijderd]
Ik heb echt zoveel gemist merk ik wel weer haha. @Snoopy1979 waarom was je nou verbannen?
Ze zeggen dat je kan rekenen dat 3% van je bezoekers klikt op een advertentie en dat dit gemiddeld 20 cent oplevert.
Nu zijn er zo een 1500 mensen online, zou 9 euro zijn. Weet niet hoeveel bezoekers ze op een dag hebben, misschien gemiddeld 700 per uur, dan zou je op 100 euro per dag komen.
Maar goed dit zijn gemiddelde.voor de huis tuin en keuken website denk ik, denk toch dat zp wel.meer verdient
Theezeefje heeft ze je wel goed begrepen?
[verwijderd]
Honkeytonk maar hoe zit dat dan met vaste leden? Want toen ik nog blijvend ingelogd stond zag ik echt nooit reclames. Pas nu ik anoniem spiek zie ik hoe idioot veel het er zijn.
[verwijderd] als je de stats kijkt nu, zijn er 1300 bezoeker en 250 leden.. dus die leden doen er niet doe. Die zijn alleen om content te generen om duurdere advertenties te krijgen.
Honkeytonk voor zo'n bedrag (flink geschat dan) mogen ze wel wat meer moeite doen
[verwijderd] Ik denk het niet, heb haar pb gestuurd want ik had wel vaker contact met haar in ons ovulatie inductie clubje, maar heb geen reactie gekregen terwijl ze wel online is geweest en reacties op het forum heeft geplaatst.
Theezeefje zijn die verwijderd? Niet eens gezien...
Theezeefje moest trouwens goed nadenken, ik heb namelijk mot met twee vrouwen die met een O beginnen
Honkeytonk totdat de leden echt niks meer posten en het forum doodbloedt. Dan blijven de bezoekers uiteindelijk ook weg toch?
- Bijgewerkt
JaGeThGeEd
ik geloof het niet....nou, ja geen zin om te gaan uitleggen hoor
@Angel1980 geen idee of ze verwijderd zijn,zal eens kijken.
..... mijn posts staan er nog,of beheer snapt Noord-Korea niet of ze vinden me lief
Honkeytonk 3% is het percentage van webwinkelklanten die converteren in betalende klanten. Banneradvertenties zijn echt wat minder effectief dan webwinkels. Sterker nog; de kans dat je een vliegtuigcrash overleeft is groter dan dat je op een banner-ad klikt:
Meiden ik hem mn laatste zegje gedaan in het nieuwe subforum topic. Die eindeloze discussie gaat nergens meer over. ZP is niet meer dat fijne plekje. Ze hebben het flink verziekt, bij een boel leden. Dat is duidelijk.
zoveel dames die er een oordeel over denken te hebben maar zelf niks mee te maken hebben. Bahbah.
ik las net even in een topic op zp en echt 1 van de eerste dingen die ik lees van beheer is βik heb Het topic even opgeschoond damesβ
Dat vind ik zΓ³ bizar! De manier van optreden door beheer de laatste tijd is niet wat ik zoek op een forum. Daarom ben ik blij dat ik het berichtje van Syane kreeg om hier een kijkje te nemen
[verwijderd]
Oh dat gaat lekker op zpeen steuntopic voor beheer want ze zijn zo zielig, hoezo zielig
. Ging stuk om jullie reacties stom dat ik niet meer kon liken