[verwijderd]
- Bijgewerkt
Nou ik ben het niet helemaal eens met @tupp. Ik heb mijn account sinds dag 1 daar opgezegd en voordat ik dat deed misschien 2 of 3x gereageerd, mijn 'nou ja' werd zelfs verwijderd, slaat nergens op maar goed.
Ik heb daarna wel wat meegelezen en heb de hitte gezien. En wat ik dan een beetje jammer vind is dat de slechte sfeer op dit moment op zp wordt 'afgeschoven' op al het gedoe omtrent nieuwe forum etc. Echter zie ik die hitte voornamelijk tussen leden die hier niet eens zitten. Voor mij benadrukte dat juist de sfeer die er al een hele lange tijd was op zp. Die kattige kittige opmerkingen en elkaar niet in waarde laten, dat je je constant moet lopen verdedigen voor wat je zegt. Dat is echt niet iets van nu. Het valt nu gewoon meer op omdat, ik denk dat de meest positieve leden niet meer posten, mijn mening he, dit is gewoon hoe ik dat zie.
Zal dit 'gedoe' om maar zo even te zeggen geen enkele invloed hebben op de sfeer daar, nee dat zal ook zn bijdrage hebben. Sommige hebben nog steeds geen eenduidig antwoord op hun vraag, voornamelijk de vraag waar het allemaal mee begon. Een subforum. Er wordt netjes in het begin gezegd geen discussie te willen, dat er alleen een antwoord van beheer verwacht wordt. En dan heb jij het over olie op het vuur gooien vanuit deze kant, maar ik heb toch echt een paar dames gezien die echt nare opmerkingen zoals dan ga je toch lekker weg en echt 0,0 inlevingsvermogen toonde, of tig keer zeggen hoe blij ze zijn dat sommige weg zijn, steken onder water etc voorbij zien komen. En geloof me ik baalde op dat moment echt dat ik mn account had opgezegd want anders had ik het 贸贸k verdedigd zoals sommige anderen. Het is moeilijk om je account op te zeggen, zeker als je daar al je lief en leed hebt gedeeld en een soort band hebt opgebouwd. 'Ga je maar lekker weg', zo werkt dat niet. Spiegel ik meteen naar beheer, want de manier hoe hun zijn omgegaan met het hele 'gedoe' is precies het gevoel geven van, dan 'ga je maar lekker weg' terwijl je je z贸 verbonden voelde dat kwetst! Maar eens, de onbeantwoordde vragen kunnen op via pb om zo discussies te voorkomen. En ja ik heb ook wat dingen gelezen vanuit leden van hier die niet hadden gehoeven. Mijn inziens werkt het vanuit beide 'kanten'.
Ik ben het ook met je eens dat het op een gegeven moment klaar moet zijn en misschien is dit dat moment wel om door te gaan en zp te laten voor wat het is. Maar de grimmige sfeer daar op dit moment die komt niet alleen door al het 'gedoe', die was er al en is nu alleen maar beter zichtbaar/voelbaar geworden.