[verwijderd] wat moet dat zwaar en alleen zijn geweest om alles voor jezelf te houden omdat je er niet over kon praten.
Wat je niet hardop wilt zeggen.
[verwijderd] Het ligt echt niet aan jullie. Ik ben zelf gewoon heel lang te bang geweest om er over te praten, uit angst om veroordeeld te worden of afgewezen, en inmiddels is die situatie zo groot geworden dat het makkelijker is om er maar gewoon in te blijven zitten. Maar op dit moment wil ik gewoon even gillen.
Dit is zo k*t!
Ik heb zelf ook veel te lang met dingen rondgelopen uit pure angst voor de reactie, want tsja ik ben toch best een slimme vrouw en waarom liet ik dit gebeuren?
Nu ik stukje bij beetje wel dingen vertel is er eigenlijk niemand die daar 'vreemd' op reageert. Begrip en steun eigenlijk vooral. Natuurlijk zijn er ook mensen die zeggen dat ik eerder actie had moeten nemen, maar doe dat maar eens als je zelf in zo'n situatie zit....
Mocht je toch iets willen delen of een uitlaatklep nodig hebben, PB staat hier ook open! En anders gewoon lekker blijven gillen!!!
[verwijderd]
Dankjewel dames
[verwijderd] Ik zou haast zeggen wat let je, maar vermoed dat de buren dan komen vragen of alles goed is
Met onze roddel-drama Facebook buurtgroep kan ik dat maar beter niet doen
Ysabella met mijn vriend kan ik normaal gesproken overal over praten en in dit geval is dat ook zo hoor. We ervaren het samen dus in die zin maakt dat ons alleen maar closer.
Maar ik kan niet met hem, over hem praten
Dat is echt wel lastig soms ja..
Deliana Nu ik stukje bij beetje wel dingen vertel is er eigenlijk niemand die daar 'vreemd' op reageert. Begrip en steun eigenlijk vooral.
Ik denk dat ik het in mijn hoofd vooral ook veel groter heb gemaakt dan het is hoor, en meer mensen het zullen accepteren dan ik zou verwachten. Maar ik heb ook gewoon iets te veel negatieve reacties gehad, op een moment dat ik zo kwetsbaar was over de situatie dat ik daardoor gewoon die muur op heb getrokken. Ik weet gewoon niet hoe ik die moet laten zakken..
Het blijft gewoon een vrij unieke situatie. De meeste mensen geloven er in de eerste instantie al niet in, of associรซren het met dingen waar ik niet mee geassocieerd wil worden. Er zijn wel 'lotgenoten-groepen', maar de ene helft is dus precies de reden waarom het voor veel mensen zo'n zweverig, ongeloofwaardig bullshitconcept is, en de andere helft loopt te klagen dat het zo vreselijk is dat ze wilden dat ze er nooit aan waren begonnen.
Ik voel me daar ook niet op mijn plaats met mijn "oh mijn god dit is zo geweldig en ik ben zo gelukkig"-gedoe. Dus nu voel ik me rot omdat ik gelukkig ben, zo stom
[verwijderd] Ik krijg nu wel allerlei wilde beelden in mijn hoofd van je vriend en jou.
Maar wat vervelend dat je zoveel negatieve reacties hebt gehad! Andere zouden gewoon eens niet zo veroordelend moeten zijn.
Ik hoop dat je ooit de rust vind om er over te praten, zodat je je niet rot voelt omdat je gelukkig bent. (hoeft niet hoor). Maar vind het wel super stom voor je, dat je je rot voelt omdat je gelukkig bent.
[verwijderd] De meeste mensen geloven er in de eerste instantie al niet in, of associรซren het met dingen waar ik niet mee geassocieerd wil worden. Er zijn wel 'lotgenoten-groepen', maar de ene helft is dus precies de reden waarom het voor veel mensen zo'n zweverig, ongeloofwaardig bullshitconcept is, en de andere helft loopt te klagen dat het zo vreselijk is dat ze wilden dat ze er nooit aan waren begonnen.
Ik voel me daar ook niet op mijn plaats met mijn "oh mijn god dit is zo geweldig en ik ben zo gelukkig"-gedoe. Dus nu voel ik me rot omdat ik gelukkig ben, zo stom
Ik denk dat de meeste mensen hier eigenlijk jou wel goed genoeg kennen om te weten dat ze jou niet hoeven te associรซren met dingen waar jij niet mee geassocieerd wil worden, en de meeste mensen zijn hier vriendelijk genoeg om niet allerlei negatieve reacties te gaan lopen geven. Ik in elk geval wel, dus je mag met altijd pb'en, ook hierover. Het is stom om je rottig te voelen omdat je gelukkig bent, en ik gun het je dat je je geluk wat meer kan delen! Want je hebt gelijk hoor, tuurlijk kan je er met je vriend wel over praten, maar dat is toch echt heel anders dan het met anderen hebben over je relatie.
[verwijderd]
Honkeytonk Ik krijg nu wel allerlei wilde beelden in mijn hoofd van je vriend en jou.
Whahaha nee hoor! Wij zijn heel normaal hoor. Soort van. Misschien niet echt. Maar geen wilde dingen hoor!!
Ik denk ook vooral dat ik het zo moeilijk vind omdat ik het zelf net zo hard veroordeel.
Als ik het probeer uit te leggen val ik eigenlijk altijd meteen in shit als kwantumfysica omdat ik zรณ graag wil bewijzen dat ik niet gek ben en niet geassocieerd wil worden met de reden waarom het zo'n bullshitreputatie heeft, alles om maar te compenseren, maar dan loop ik vast want alles wat ik snap van kwantumfysica is wat ik geleerd heb van The big bang theory
[verwijderd] Dit helpt niet he waar is zijn ruimteschip verborgen?!
.
Nee, maar wel een lastige situatie, want zeg je nu eigenlijk dat je je eigen relatie hard veroordeelt? En met kwamtumfysica wilt bewijzen dat het voor jullie niet zo is?
Misschien is de eerste stap voor jezelf: veroordeel niet. Ook niet jezelf. Ben je echt gelukkig met je relatie, je vriend, zijn ruimteschip? Voelt het goed in je hart? Dan is het goed!
[verwijderd]
Vulpen ergens weet ik dat ook wel hoor, maar op alle andere punten ben ik hier gewoon wel mezelf. En ik vind het doodeng om dat beeld te veranderen en hier straks bekend te staan als die weirdo dit zich bezig houd met dimensies en het channelen van aartsengelen en God weet wat. Ik heb daar namelijk helemaal niks mee.
Voor mij is het een psychisch proces met hier en daar wat noodzakelijke spirituele randjes waar ik verder niks bewust mee doe.
Maar toch, voor mij staat het begrip tweelingziel gelijk aan galactische stralen die het licht van de incarnatie van een of andere pinterestquote-gozer van 500 jaar geleden bevrijden en nu op aarde komen om de hele mensheid te verlichten-bullshit. Terwijl wij eigenlijk vooral gewoon samen Netflix kijken
- Bijgewerkt
[verwijderd] nu vraag ik me af of dat appertementen complex waar je woont wel in kruikenzeikersstad staat.. of is het een appartementencomplex op deep space nine
[verwijderd]
Honkeytonk hij mocht willen dat hij een ruimteschip had
Misschien heb je inderdaad wel gelijk en veroordeel ik inderdaad gewoon onze eigen relatie. Iets om over na te denken..
[verwijderd] Maar dat weten we allemaal toch allang? Okรฉ, Honkeytonk nog even niet, maar voor mij ben je gewoon Beebo die zich onder andere bezighoudt met het begrip tweelingziel en verder ook veel met behangen, katten en van haar dochters houden.
[verwijderd]
Honkeytonk ja dat helpt niet he, kruikenzeikers zijn over het algemeen al een vreemd volkje
[verwijderd]
Vulpen misschien wel, maar is dat niet omdat ik gewoon niet in detail treed hier? Als ik nu hier zou uitspreken wat er aan het gebeuren is, zegt Google dit er over:
Het Hogere Zelf moedigt je keer op keer aan om door te gaan en te blijven vertrouwen in de hoogste (zelf-)liefdesstroom en de (nog) niet zichtbare wereld. Telkens weer word je geconfronteerd met de twee uitersten, totdat alle karmische formaties zijn opgeruimd en je werkelijk onthecht bent van de oude werkelijkheid en volledig geopend bent voor de vijfde dimensie.
Ik kan dit niet serieus nemen. Ik ben als de dood dat anderen mij ook niet meer serieus zullen nemen als ik er meer over ga praten..
Want dat is totaal niet zoals ik het zie, maar ook wel mijlenver verwijderd van behang, een gestoorde kat en 2 meisjes. Ik wil gewoon wel Beebo blijven, en niet die rare Beebo met haar dimensie-shit
[verwijderd] ah daar ben ik tussen opgegroeid, dus voor mij zijn ze vrij normaal eigenlijk .
Ik hoop dat je er uit komt meid. Ook mijn PB staat open, maar ik ben niet zo emotioneel intelligent als de meeste hier. (ik wist niet eens van het bestaan van tweelingzielen af tot jou en @Vulpen post )
Voor mij ben je nu gewoon beebo, met elke week een nieuw behangetje, katten, dochters en een vriend met (een soort van) ruimteschip-achtigiets .
[verwijderd] Ik kan dit niet serieus nemen. Ik ben als de dood dat anderen mij ook niet meer serieus zullen nemen als ik er meer over ga praten..
maar dat kan je er toch bij vermelden? Ik bedoel, als gelovig bent, ben je toch ook niet automatisch extremistisch en veroordeel je alle vul maar in.
En als mensen je niet meer serieus nemen daardoor, is het hun verlies.
[verwijderd]
Honkeytonk hij heeft echt geen ruimteschip
Hij rijdt in een Audi nota bene, het minst spiritueel verlichte voertuig wat er volgens mij bestaat
[verwijderd] hahaha Ik pas m'n beeld aan, vervang ruimteschip voor Audi
.
- Bijgewerkt
[verwijderd] Nou ja, het interesseert mij niet zo wat google erover zegt, het zou me meer interesseren wat jij erover te zeggen hebt
[edit] Een Audi, trouwens?! Nou, dat vind ik pas รฉcht schokkend.
[verwijderd]
Vulpen Een Audi, trouwens?! Nou, dat vind ik pas รฉcht schokkend.
Slecht he? Vind het ook schandalig hoor, maar ja, liefde enzo hรจ? Zal het toch moeten accepteren...
Ik zou op dit moment nog niet eens weten wat ik er over zou kunnen zeggen. Mijn hoofd schiet meteen in angst en de noodzaak om mezelf te verdedigen. En alles wat ik wel zou kunnen zeggen voelt zo stom, want maak ik me daar nou zo druk om? Ben ik nou echt moeilijk aan het doen om zoiets simpels? Ja dus
[verwijderd] niks mis met Audi's he, de lichtjes zijn wel mooi spaceachtig gestroomlijnd.
Ik kende het begrip tweelingziel van Plato, en er is ook een interpretatie van het middeleeuwse verhaal Floris ende Blancefloer dat hierover gaat. Het is dus geen nieuw concept en voor mij ook absoluut niet raar als je het erover hebt.