[verwijderd]
Watskeburt?
Watskeburt?
Puzzelstukje ojee wat is er gebeurt?
eigenlijk weet ik al 15 jaar hoe ze is. Elke keer probeer ik er weer een modus in te vinden hoe met haar om te gaan... omdat ze wel de oma is van de kinderen. Maar het is op. Na deze leugen kan ik niet meer.
ik wil niet in te veel details treden omdat de reden waarom niet over ons gaat maar een ander. Maar waarom dit allemaal geheim gehouden moet worden? Terwijl ik als leerkracht en maatschappelijk werker aangeef dat er hulp moet komen en dit achter mijn rug om gebeurt. Ik voel me echt besodemieterd.
en dan eigenlijk mijn kinderen 2 nachtjes met haar meegeven om ergens te logeren terwijl ze dat bij hun thuis al nooit doen? Echt niet!
Puzzelstukje Wat lijkt me dat rot als je je schoonmoeder niet kunt vertrouwen en ze gewoon ronduit tegen je liegt.
Ach hou toch op, dat was de vraag niet. Jij bent duidelijk niet mijn doelgroep, waarom dan nog proberen discussies uit te lokken door me woorden in de mond te leggen en me te willen overtuigen van jouw gelijk? Ik heb daar geen interesse in, dat was het hele punt van de vraag zelf.
ja dat klopt! Dat is ook erg lastig. Het is niet de echte moeder van mijn man. Dat maakt het nog ingewikkelder... er is al een heel verleden.
En nu allemaal ophoepelen van mn bed en kamer! Ik hoef echt niet de hele dag nog 4 kacheltjes erbij te hebben en zeker niet tegen me aan!
Speelgoed in bed, speelgoed op de grond, geklier in bed, gehang tegen me aan... Jammer dat jullie maandag pas naar school gaan en dat de laatste dag kraamzorg is.
In de praktijk zitten ze niet heel de dag bij me maar ze zijn zo druk, zowel qua bewegen als praten en het is gewoon warm wat echt niet beter wordt als ze veel bij me hangen. En dat lijken ze maar niet te snappen als we het vriendelijk zeggen
En, wil je nu elke 5 minuten een applausje?
Tegen ex-man: leugenaar!!! Dit is niet wat we hebben afgesproken en het staat gvd op papier!
In plaats daarvan....
"Laten we dit constructief oplossen"
Ik had geloof ik in de politiek moeten gaan
Ja maar hallo, dat ik wat testsessies begeleid terwijl zij op vakantie gaan betekent toch niet dat ik ineens dé persoon van dit proces ben? Het hele idee was toch juist dat ik deze zomer een keer andere processen zou mogen doen en dat ik hooguit wat zou testen of zo?
Bedankt voor het kado. Maar ik vind bumba echt verschrikkelijk dus ik weet niet of ik het wel ga gebruiken
Ja hallo, reageer even! Anders zitten jullie met de verjaardag nog allemaal tegelijk hier. Of betekent niet reageren dat er niemand komt zo raar is het niet toch om bezoek nu in 3e te willen delen en mensen niet te laten mee eten
[verwijderd] vanmorgen gezegt dat een reactie fijn zou zijn.
[verwijderd] 2 afmeldingen, 2 toezeggingen.
Edit
Van de 7 van mn broers en zussen komen er 4 niet En mn vader komt ook niet (die is met een hulptransport onderweg naar Moldavië).
Van schoonfamilie alleen schoonouders. Had toch al weinig zin om die verjaardagen te houden, dit bevordert niet
HOUDT AFSTAND IS ZELFS 1.5 METER TEVEEL GEVRAAGD?
Anyway je werkt me sws op mn zenuwen. Je hoeft me niet te bellen met wat je doet ik ben ook gewoon bezig .
Gezellige nachtdienst zo
Luisteren is ook een vak..
Waarom zet je 3/4 dagen achter elkaar dezelfde foto op whatsapp status? Word je dement?
Laat me gvd nou even allemaal met rust!
Nee, ik heb dat niet gezien/gehoord/opgevangen. Denk je dat ik achterlijk ben? Ik ben een beetje klaar jouw persoonlijk assistent te spelen. Back off!
Wel gezegd, maar in iets nettere bewoordingen