Dankjewel dames πππ
[verwijderd] Ik zou haast zeggen wat let je, maar vermoed dat de buren dan komen vragen of alles goed is
Met onze roddel-drama Facebook buurtgroep kan ik dat maar beter niet doen π
Ysabella met mijn vriend kan ik normaal gesproken overal over praten en in dit geval is dat ook zo hoor. We ervaren het samen dus in die zin maakt dat ons alleen maar closer.
Maar ik kan niet met hem, over hem praten π
Dat is echt wel lastig soms ja..
Deliana Nu ik stukje bij beetje wel dingen vertel is er eigenlijk niemand die daar 'vreemd' op reageert. Begrip en steun eigenlijk vooral.
Ik denk dat ik het in mijn hoofd vooral ook veel groter heb gemaakt dan het is hoor, en meer mensen het zullen accepteren dan ik zou verwachten. Maar ik heb ook gewoon iets te veel negatieve reacties gehad, op een moment dat ik zo kwetsbaar was over de situatie dat ik daardoor gewoon die muur op heb getrokken. Ik weet gewoon niet hoe ik die moet laten zakken..
Het blijft gewoon een vrij unieke situatie. De meeste mensen geloven er in de eerste instantie al niet in, of associΓ«ren het met dingen waar ik niet mee geassocieerd wil worden. Er zijn wel 'lotgenoten-groepen', maar de ene helft is dus precies de reden waarom het voor veel mensen zo'n zweverig, ongeloofwaardig bullshitconcept is, en de andere helft loopt te klagen dat het zo vreselijk is dat ze wilden dat ze er nooit aan waren begonnen.
Ik voel me daar ook niet op mijn plaats met mijn "oh mijn god dit is zo geweldig en ik ben zo gelukkig"-gedoe. Dus nu voel ik me rot omdat ik gelukkig ben, zo stom π¬