[verwijderd]
Honkeytonk hij mocht willen dat hij een ruimteschip had
Misschien heb je inderdaad wel gelijk en veroordeel ik inderdaad gewoon onze eigen relatie. Iets om over na te denken..
Honkeytonk hij mocht willen dat hij een ruimteschip had
Misschien heb je inderdaad wel gelijk en veroordeel ik inderdaad gewoon onze eigen relatie. Iets om over na te denken..
[verwijderd] Maar dat weten we allemaal toch allang? OkΓ©, Honkeytonk nog even niet, maar voor mij ben je gewoon Beebo die zich onder andere bezighoudt met het begrip tweelingziel en verder ook veel met behangen, katten en van haar dochters houden.
Honkeytonk ja dat helpt niet he, kruikenzeikers zijn over het algemeen al een vreemd volkje
Vulpen misschien wel, maar is dat niet omdat ik gewoon niet in detail treed hier? Als ik nu hier zou uitspreken wat er aan het gebeuren is, zegt Google dit er over:
Het Hogere Zelf moedigt je keer op keer aan om door te gaan en te blijven vertrouwen in de hoogste (zelf-)liefdesstroom en de (nog) niet zichtbare wereld. Telkens weer word je geconfronteerd met de twee uitersten, totdat alle karmische formaties zijn opgeruimd en je werkelijk onthecht bent van de oude werkelijkheid en volledig geopend bent voor de vijfde dimensie.
Ik kan dit niet serieus nemen. Ik ben als de dood dat anderen mij ook niet meer serieus zullen nemen als ik er meer over ga praten..
Want dat is totaal niet zoals ik het zie, maar ook wel mijlenver verwijderd van behang, een gestoorde kat en 2 meisjes. Ik wil gewoon wel Beebo blijven, en niet die rare Beebo met haar dimensie-shit
[verwijderd] ah daar ben ik tussen opgegroeid, dus voor mij zijn ze vrij normaal eigenlijk .
Ik hoop dat je er uit komt meid. Ook mijn PB staat open, maar ik ben niet zo emotioneel intelligent als de meeste hier. (ik wist niet eens van het bestaan van tweelingzielen af tot jou en @Vulpen post )
Voor mij ben je nu gewoon beebo, met elke week een nieuw behangetje, katten, dochters en een vriend met (een soort van) ruimteschip-achtigiets .
[verwijderd] Ik kan dit niet serieus nemen. Ik ben als de dood dat anderen mij ook niet meer serieus zullen nemen als ik er meer over ga praten..
maar dat kan je er toch bij vermelden? Ik bedoel, als gelovig bent, ben je toch ook niet automatisch extremistisch en veroordeel je alle vul maar in.
En als mensen je niet meer serieus nemen daardoor, is het hun verlies.
Honkeytonk hij heeft echt geen ruimteschip
Hij rijdt in een Audi nota bene, het minst spiritueel verlichte voertuig wat er volgens mij bestaat
[verwijderd] hahaha Ik pas m'n beeld aan, vervang ruimteschip voor Audi
.
[verwijderd] Nou ja, het interesseert mij niet zo wat google erover zegt, het zou me meer interesseren wat jij erover te zeggen hebt
[edit] Een Audi, trouwens?! Nou, dat vind ik pas Γ©cht schokkend.
Vulpen Een Audi, trouwens?! Nou, dat vind ik pas Γ©cht schokkend.
Slecht he? Vind het ook schandalig hoor, maar ja, liefde enzo hè? Zal het toch moeten accepteren...
Ik zou op dit moment nog niet eens weten wat ik er over zou kunnen zeggen. Mijn hoofd schiet meteen in angst en de noodzaak om mezelf te verdedigen. En alles wat ik wel zou kunnen zeggen voelt zo stom, want maak ik me daar nou zo druk om? Ben ik nou echt moeilijk aan het doen om zoiets simpels? Ja dus
[verwijderd] niks mis met Audi's he, de lichtjes zijn wel mooi spaceachtig gestroomlijnd.
Ik kende het begrip tweelingziel van Plato, en er is ook een interpretatie van het middeleeuwse verhaal Floris ende Blancefloer dat hierover gaat. Het is dus geen nieuw concept en voor mij ook absoluut niet raar als je het erover hebt.
[verwijderd] Maar die tekst die je eerder poste.. ik heb hem opgezocht, dus je zit in een soort real life EMDR proces? Met je vriend, en hoe jullie verbonden zijn?
Je hoeft er niks over te zeggen he, maar mocht je wel willen?
wie is je vriend (Wat is het voor iemand bedoel ik dan)? Hoe heb je elkaar leren kennen? Wat is er bijzonder aan jullie relatie? jullie zijn tweelingzielen begrijp ik, en jullie zijn gestart/bezig met/klaar met het transformatieproces? Zit daar dan je geluksgevoel in?
(ik haal dit bericht gewoon weg als je het niet trekt he, roep maar! je triggert me gewoon, nieuwsgierigheid, waar ga jij nu doorheen?!)
Nescio ja dat verhaal van Plato ken ik ook, maar ik heb godzijdank toch echt maar 2 benen!
Die andere ken ik niet, zal het eens opzoeken straks.
Honkeytonk Ik denk dat het juist makkelijker is als er vragen gesteld worden, dan ben ik minder overweldigd door alle details en kan ik gerichter antwoorden zonder in paniek te raken.
Ik probeer nu even wat uit te typen, misschien is het handiger als ik er een apart topic over open?
Want ondanks dat ik het heel eng vind, zit de behoefte om er over te praten wel heel diep..
[verwijderd] apart topic is misschien wel handig! En ik stel wel vragen hoor, heb er nu een uur over zitten lezen en meer vragen dan van te voren. Maar nogmaals, ik wil je nergens toe dwingen. Maar toen je die tekst postte, heb ik hem gewoon gegoogled en daar kwam van alles te lezen uit.
Honkeytonk hier staat hij: https://allesvoordekids.nl/d/3409-tweelingziel
Heb daar ook meteen jouw vragen geprobeerd te beantwoorden, voel je vrij om er meer te stellen hoor!
Maar pas wel op met Google, ik geloof bijvoorbeeld totaal niet in 3D/5D, runners/chasers, verlichting/ego-dood en God weet wat nog meer. Volgens mij is 99% van Google onleesbaar als je alles doorstreept waar ik al niet in geloof
Is het waar en wat triggert je om nu na zo'n 10 jaar weer dezelfde signalen af te geven? Wat is er toen gebeurd met je? Ga weer praten en vertel het
Pimpelmeesje is het ook maar kan het niet openbaar zetten ivm privacy.
Pimpelmeesje misschien wel fijn om ff te ventileren ja
Pimpelmeesje verstuurd.
Mogelijk best een warrig verhaal
Soms vind ik je echt een pussy. Oh wat heb je het toch zwaar