[verwijderd]
- Bijgewerkt
Lumihiutale ik heb jou ooit meer details verteld over mijn relatie toch?
Snap je dat ik dat niet online ga zetten?
Er zijn gewoon dingen aan het veranderen. We komen in een andere fase, en dat is geweldig en overweldigend tegelijkertijd. Maar om daar echt over te kunnen praten zal ik ook de andere dingen moeten delen. Dit is iets waar ik al 9 jaar mee bezig ben en zoveel heb lopen schiften in de theoretische stukken dat ik ook niet even kan uitleggen hoe het in elkaar zit.
Het filmpje wat ik gisteren heb gekeken was de situatie uitgelegd door middel van de relativiteitstheorie en kwantumverstrengeling en hoewel dat nog het meeste in de buurt kwam van wat ik ervaar op dit moment, vond ik het te simpel en oppervlakkig benaderd
Ik wil het zΓ³ graag met jullie kunnen delen, en dat lukt me nu niet.
Dat is niet ten nadele van jullie. Ik heb er jaren geleden zelf voor gekozen om het niet te delen en daar begin ik nu last van te krijgen. Als ik er nu over zou moeten beginnen, ben ik 3 jaar bezig met schrijven om uit te leggen wat er aan vooraf is gegaan
Dat maakt het vrijwel onmogelijk om op dit moment te kunnen zeggen wat er in me om gaat..
Het ligt echt niet aan jullie. Ik ben zelf gewoon heel lang te bang geweest om er over te praten, uit angst om veroordeeld te worden of afgewezen, en inmiddels is die situatie zo groot geworden dat het makkelijker is om er maar gewoon in te blijven zitten. Maar op dit moment wil ik gewoon even gillen.