CrazyCatLady voor mij representeert hij Nederland op het gebied van Volleybal en zie ik verder niet in waarin hij verder een voorbeeldfunctie heeft. Hij werkt niet met kinderen of andere kwetsbare doelgroepen, hij sport met volwassen mannen tegen andere volwassen mannen. Wat hij doet komt voor mij niet eens in de buurt vanw waarvoor hij heeft vastgezeten.
Verkrachter vind ik ook wel een heftig woord, in Engeland is hij veroordeeld voor verkrachting, volgens het Nederlandse rechtssysteem was het ontucht. Het is niet dat hij dat meisje van haar fiets heeft getrokken en de bosjes in heeft gesleurd ofzo. Ik vind het hoe dan ook slecht wat hij heeft gedaan want het leeftijdsverschil was veel te groot en een 12jarig meisje kan helemaal niet echt weten waar ze mee instemt als ze zegt seks te willen met een 19jarige. Ze heeft er ook een flink trauma aan overgehouden. Maar hem verkrachter noemen dikt het nog extra aan ofzo. Alsof het zijn hele identiteit is. Het is trouwens 10 jaar geleden.
Ik probeer het niet minder erg te laten lijken wat hij heeft gedaan, maar mijn punt is meer: hoelang moet hij hier dan nog voor gestraft worden?