• [verwijderd]

Pimpelmeesje heb ik naar zitten kijken maar is met 3 kinderen wel een uitdaging. Met 1 of 2 kinderen gaat nog wel maar 3 is alweer teveel ofzo.
Maar goed, anders blijven we lekker thuis hoor en gaan we dagjes weg. Voor zover dat dan nog lukt

[verwijderd] ah jammer, zie inderdaad niet vaak familiekamers od. Secret escapes ook geprobeerd?
    Of de kindjes uit logeren en met zn 2tjes een mini babymoon 😜

We hebben te weinig fatsoenlijke Apple laders in huis. Maar nu weet ik wel wat ik voor mijn verjaardag ga vragen πŸ™ˆπŸ˜‚

Oh en ik werk vast aan het wensenlijstje voor T. (Vindt onze omgeving erg fijn). Maar we hebben al zoveel..... Dus wat nu te vragen πŸ€·πŸ»β€β™€οΈ

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Ik mis mn droger. Nu hangt het beddengoed buiten maar binnen heb ik echt plek te kort om lekker door te kunnen

Pietje1987 uitbreidingen 😜

Zandbak
      Schommel
      Trampoline
      Bedtent
      Ballen
      Stoepkrijt

Euhm...

Toch6

we hebben een flinke zand- en watertafel. Flinke speeltuin voor de deur met meerdere schommels πŸ€ͺ . Trampoline niet echt plek voor... 5 ballen en bergen stoepkrijtπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Toch6 ja zou nog kunnen ja 🧐 zijn wel wat dingen toe aan vervanging ....

Ik ben mijn blikjes Fanta vergeten ☹️ Nu β€œmoet” ik water drinken of Fanta kopen.

Ik heb ondertussen wat ideetjes verzameld πŸ™‚

• spaarpot met naam
            • eigen koptelefoon voor de ipad
            • trunki koffer
            • Dinner Winner bord
            • kapla
            • way to play
            • bezempje voor in de tuin
            • pyjama
            • waterfall discovery wand van step 2
            • Beddengoed voor zijn aanstaande peuter/kleuterbed
            • smartmax My first dinosaur