• [verwijderd]

Ik heb gisteren een nogal confronterend gesprek gehad met vriend, en normaal gesproken zou ik zijn houding in dat gesprek onwijs aantrekkelijk gevonden hebben maar omdat hij gelijk had en de confronterende shit naar mij gericht was voel ik me nu vooral rot en kan ik helemaal niet genieten van hoe veel hij is gegroeid in zijn communicatie. Stom poephoofd met zijn sexy zelfvertrouwen en duidelijke grenzen en zijn Ik weet wat ik wil houding. Ik vind hem niet meer lief.

• [verwijderd]

Pimpelmeesje heb ik naar zitten kijken maar is met 3 kinderen wel een uitdaging. Met 1 of 2 kinderen gaat nog wel maar 3 is alweer teveel ofzo.
Maar goed, anders blijven we lekker thuis hoor en gaan we dagjes weg. Voor zover dat dan nog lukt

[verwijderd] ah jammer, zie inderdaad niet vaak familiekamers od. Secret escapes ook geprobeerd?
    Of de kindjes uit logeren en met zn 2tjes een mini babymoon 😜

We hebben te weinig fatsoenlijke Apple laders in huis. Maar nu weet ik wel wat ik voor mijn verjaardag ga vragen πŸ™ˆπŸ˜‚

Oh en ik werk vast aan het wensenlijstje voor T. (Vindt onze omgeving erg fijn). Maar we hebben al zoveel..... Dus wat nu te vragen πŸ€·πŸ»β€β™€οΈ

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Ik mis mn droger. Nu hangt het beddengoed buiten maar binnen heb ik echt plek te kort om lekker door te kunnen

Pietje1987 uitbreidingen 😜

Zandbak
      Schommel
      Trampoline
      Bedtent
      Ballen
      Stoepkrijt

Euhm...

Toch6

we hebben een flinke zand- en watertafel. Flinke speeltuin voor de deur met meerdere schommels πŸ€ͺ . Trampoline niet echt plek voor... 5 ballen en bergen stoepkrijtπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Toch6 ja zou nog kunnen ja 🧐 zijn wel wat dingen toe aan vervanging ....

Ik ben mijn blikjes Fanta vergeten ☹️ Nu β€œmoet” ik water drinken of Fanta kopen.

Ik heb ondertussen wat ideetjes verzameld πŸ™‚

• spaarpot met naam
            • eigen koptelefoon voor de ipad
            • trunki koffer
            • Dinner Winner bord
            • kapla
            • way to play
            • bezempje voor in de tuin
            • pyjama
            • waterfall discovery wand van step 2
            • Beddengoed voor zijn aanstaande peuter/kleuterbed
            • smartmax My first dinosaur