Pietje1987 Toch6 we hebben een flinke zand- en watertafel. Flinke speeltuin voor de deur met meerdere schommels 🤪 . Trampoline niet echt plek voor... 5 ballen en bergen stoepkrijt😂😂😂
Pietje1987 Elsie89 day riep ik ook altijd.... heb twee kratten vol staan en daar zit de verf nog niet eens in 🤪
Pietje1987 Ik heb ondertussen wat ideetjes verzameld 🙂 spaarpot met naam eigen koptelefoon voor de ipad trunki koffer Dinner Winner bord kapla way to play bezempje voor in de tuin pyjama waterfall discovery wand van step 2 Beddengoed voor zijn aanstaande peuter/kleuterbed smartmax My first dinosaur
Schuurpapier Pietje1987 Leuke dingen! Is magformers misschien iets voor hem, of is ie daar nog te jong voor?
Pietje1987 Schuurpapier ziet er super leuk uit!! Nu nog wel wat jong en lomp er voor denk ik! Ik schrijf het vast op voor Sint of volgend jaar 🤪
Honkeytonk Pietje1987 magformers is hij echt niet te jong en lomp voor! Mijn 9 maanden oude bulldozer speelt er al mee 🙈 en mijn oudste kreeg het voor z'n eerste verjaardag en speelt er sindsdien bijna dagelijks mee. Zou eerder magformers dan way2play doen , daar is mijn 3jarige nu net mee aan het experimenteren. Maar hij krijgt ze zelf nog niet goed aan elkaar.
Pietje1987 Honkeytonk ooo echt?? Dan is het misschien toch wel leuk! Hij is dol op auto’s, dus ik dacht: als hij nu vast een setje krijgt en een setje van Sint ofzo, dan heeft hij straks een mooie berg om mee te spelen 🙈😂