Pietje1987 We hebben te weinig fatsoenlijke Apple laders in huis. Maar nu weet ik wel wat ik voor mijn verjaardag ga vragen ππ
Pietje1987 Oh en ik werk vast aan het wensenlijstje voor T. (Vindt onze omgeving erg fijn). Maar we hebben al zoveel..... Dus wat nu te vragen π€·π»ββοΈ
Toch6 Ik mis mn droger. Nu hangt het beddengoed buiten maar binnen heb ik echt plek te kort om lekker door te kunnen
Pietje1987 Toch6 we hebben een flinke zand- en watertafel. Flinke speeltuin voor de deur met meerdere schommels π€ͺ . Trampoline niet echt plek voor... 5 ballen en bergen stoepkrijtπππ
Hooyo-shimbir Ik ben mijn blikjes Fanta vergeten βΉοΈ Nu βmoetβ ik water drinken of Fanta kopen.
Pietje1987 Elsie89 day riep ik ook altijd.... heb twee kratten vol staan en daar zit de verf nog niet eens in π€ͺ
Pietje1987 Ik heb ondertussen wat ideetjes verzameld π spaarpot met naam eigen koptelefoon voor de ipad trunki koffer Dinner Winner bord kapla way to play bezempje voor in de tuin pyjama waterfall discovery wand van step 2 Beddengoed voor zijn aanstaande peuter/kleuterbed smartmax My first dinosaur
Schuurpapier Pietje1987 Leuke dingen! Is magformers misschien iets voor hem, of is ie daar nog te jong voor?
Pietje1987 Schuurpapier ziet er super leuk uit!! Nu nog wel wat jong en lomp er voor denk ik! Ik schrijf het vast op voor Sint of volgend jaar π€ͺ