Toch6

we hebben een flinke zand- en watertafel. Flinke speeltuin voor de deur met meerdere schommels πŸ€ͺ . Trampoline niet echt plek voor... 5 ballen en bergen stoepkrijtπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Toch6 ja zou nog kunnen ja 🧐 zijn wel wat dingen toe aan vervanging ....

Ik ben mijn blikjes Fanta vergeten ☹️ Nu β€œmoet” ik water drinken of Fanta kopen.

Ik heb ondertussen wat ideetjes verzameld πŸ™‚

• spaarpot met naam
      • eigen koptelefoon voor de ipad
      • trunki koffer
      • Dinner Winner bord
      • kapla
      • way to play
      • bezempje voor in de tuin
      • pyjama
      • waterfall discovery wand van step 2
      • Beddengoed voor zijn aanstaande peuter/kleuterbed
      • smartmax My first dinosaur

Pietje1987 magformers is hij echt niet te jong en lomp voor! Mijn 9 maanden oude bulldozer speelt er al mee πŸ™ˆ en mijn oudste kreeg het voor z'n eerste verjaardag en speelt er sindsdien bijna dagelijks mee. Zou eerder magformers dan way2play doen , daar is mijn 3jarige nu net mee aan het experimenteren. Maar hij krijgt ze zelf nog niet goed aan elkaar.

Honkeytonk ooo echt?? Dan is het misschien toch wel leuk!

Hij is dol op auto’s, dus ik dacht: als hij nu vast een setje krijgt en een setje van Sint ofzo, dan heeft hij straks een mooie berg om mee te spelen πŸ™ˆπŸ˜‚

Pietje1987 ja dat is natuurlijk ook, maar het is een soort rubber en je moet best wel precies duwen. En met een beetje lomp auto's er overheen laat het ook weer los. Mijn 3 jarige vind het wel heel leuk hoor, maar meestal legt hij de wegdelen los en springt er zelf opπŸ™ˆ voordeel.is wel dat dit ook buiten kan en ook door zwembadje enzo 😁

Magformers heeft ook een auto set, smartmax ook! Dat is beidde echt leuk spul en super geschikt (magformers nog wel wat meer) voor lompe kinder handjes en mondjes πŸ˜‚ (Mijn mening trouwens hΓ¨).

Pfff zo klaar met mensen in mn huis continu 😫 ik haat zorgafhankelijk zijn.
            En ik vind het toch een first world problem omdat op de meeste plekken in de wereld mensen die ziek/gehandicapt zijn smachten naar hulp. Maar ik wil vandaag graag even een normaal huishouden met een normaal lijf en een normale man.
            Eigenlijk wil ik gewoon slaap.

We kunnen zoontje 'opgeven' om gedoopt te worden. Nu kan ik geen leuk/ schattig pakje vinden. Ik heb nu al zoveel gezien en nergens het gevoel van, ja dat is hem! Zie je wat leuks is het een glanzende stof of met teveel grijs, waar hij heel flets van wordt.. iemand nog ideeΓ«n?