Tantetil ja inderdaad blindedarmontsteking. Ze is gisteren door mijn moeder opgehaald en is daar nu. Gaat gelukkig goed.

Madeliefje06 jawel, maar mijn man vertelt me net dat er vrijdag foto's gemaakt worden voor de taxatie van ons huis en ik loop ongeveer een jaar achter in opruimen...

Cactusje het zijn ook nog niet de verkoopfotos gelukkig. Maar dan nog moet ik even enorm puinruimen

Ik ben dus bezig met mijn boek en neem voor bijna iedereen een andere naam. Dus wie helpt me aan een Franse mannen naam? Mijn ex heet J.erome (halve fransoos) en ik kom gewoon niet op andere Franse naam. Ja de enige naam waar ik kom is de naam van zijn broer 🤣

Huggybird 😘

Wat vervelend dat je daar zo’n last van hebt, het is niet niks wat er toen gebeurd is. Is het misschien een idee om daar eens met iemand over te praten?

Rietjesbeker gewoon alles even in de kasten proppen. Wij hadden zelfs nadat er foto’s van het toilet waren gemaakt daar spullen staan. 🙃

Ysabella meestal vraag ik aan mijn man of dochter of zij nog een sirene horen en als zij nee zeggen is het, zeg maar ‘uit mijn hoofd’
        nu was ik alleen, dus heb ik mijn ouders even gebeld om 1 te vragen of ze thuis waren en niet onderweg hier heen want dan kunnen ze over de weg rijden waar het ongeluk was. En 2 voor wat afleiding. En dat hielp gelukkig. Het komt meestal niet zo heftig binnen als nu, misschien omdat die sirenes maar voorbij bleven komen🤔

Huggybird Vaak helpt dat inderdaad. Goed dat je je ouders even gebeld hebt, ik denk alleen niet dat dit een lange termijn oplossing is.🙈 Heb je destijds slachtofferhulp aangeboden gekregen?