Softbasegaming ohneee! Is bloedverlies gestopt ondertussen? Wat spannend zo zeg ๐Ÿ™. Hopelijk zit het goed en kan je snel terecht.

• [verwijderd]

@Softbasegaming oh wat spannend! Hopelijk zit alles goed!

Ik heb ibuprofen genomen omdat de paracetamol niet genoeg helpt tegen de pijn in de holtes.. nu mag je dus eigenlijk geen nsaid als je astma hebt๐Ÿคฆโ€โ™€๏ธ. Niet erg handig dus... niet het maar even in de gaten houden en hopen daar ook in de groep val die het wel kan slikken.

• [verwijderd]

@Softbasegaming ๐Ÿ˜ฅ
    Ik ga duimen voor je dat het toch goed zit! ๐Ÿ˜˜

Cactusje nu mag je dus eigenlijk geen nsaid als je astma hebt๐Ÿคฆโ€โ™€๏ธ

Dit klopt niet hoor. Alleen aspirine kan een astma aanval uitlokken als je daar gevoelig voor bent. Ik zou dit even goed navragen bij je apotheker/huisarts.

iMoeder
      Ik kan de consulente waar ik vrijdag ben geweest wel eens vragen hoe zij erover denkt nu je het over apotheker/ huisarts hebt. Ik had ze al ingenomen toen dochter de bijsluiter ging lezen, daar stond ook in over astma aanvallen.. op het long forum zag ik dat de รฉรฉn er absoluut niet tegen kan en de ander juist weer wel. Ik ga dus even de consulent mailen.

• [verwijderd]

Eerste schooldag vandaag! De oudste had het erg naar zโ€™n zin, de jongste vond het maar niks en vond zโ€™n juf niet aardig ๐Ÿ˜… maar heeft wel verteld dat hij een liedje heeft gezongen en met iedereen heeft gespeeld.

• [verwijderd]

[verwijderd] leuk!! Mijn neefje is vandaag ook voor het eerst geweest. Hij is een stoere jongen, maar om 11.30u belde school dat hij alleen maar heeft gehuild ๐Ÿ˜…
          Robbie gaat vrijdag pas! Duurt laaaang ๐Ÿ˜ฎ

• [verwijderd]

[verwijderd] oeps ๐Ÿ˜… hopelijk gaat het morgen beter voor hem!
            haha nog een paar dagjes! spanneeeend!!

[verwijderd]
            Ach wat sneu.

Spannend! Kon hij niet eerder deze week al? Vrijdag voelt zo onzinnig vind ik altijd, dan is het daarna alweer weekend.

• [verwijderd]

Mamabeertje het klasje begint vrijdag pas, eerder niet. Ik denk dat het dan even bij elkaar komen is, kennis maken, en de laatste administratie regelen en doorgeven.
              Maandag begint het dan echt van 8.30 tot 16.30 ๐Ÿฅณ
              (nu zeg ik Yay! maar ik weet zeker dat ik maandag moet janken ๐Ÿ˜ญ)

[verwijderd]
                Dat is logisch. Ik kijk ook uit naar het moment dat de middelste naar school gaat, maar ik weet zeker dat ik dan ook even moet slikken.
                Het is wel meteen een lange dag voor jou.

Softbasegaming
                  Ah nee, nu moet je nog langer wachten.
                  Hopelijk hebben ze gauw een plekje als je morgen belt.