Weer thuis. Op het fietspad waren weinig kinderen te zien, of ze werden allemaal gebracht/ met de bus, of ze waren supersnel door wind mee. Normaal gesproken zie ik altijd heel veel kinderen fietsen en nu dus maar een enkeling. Het stond vol met auto's bij school, er werden veel kinderen door ouders gebracht. Doordat het druk was in de stad was kleine meid ook maar net op tijd op school. Vanmiddag zullen we vast wat kinderen zien die tegen de wind in moeten fietsen en amper vooruit komen. Ik vind dat altijd zo sneu, er zijn ook kinderen die niet met de bus mogen of waarvan het te duur is voor de ouders. Ov chipkaart is besteld, dan kan dochter de volgende keer met de bus als het weer stormt. Dit is voor mij teveel gehaast met nog 2 kinderen die klaar gemaakt moeten worden om mee te gaan.

Cactusje ik heb ook leerlingen in de klas die perse willen fietsen, want auto/bus is voor watjes

Haha ik fietste ook altijd (30km naar de middelbare) dan kreeg ik het geld wat anders aan de bus was besteed. .

En vanmorgen wilde mijn 5jarige ook fietsen, wij wonen aan de andere kant van het dorp (ong 10min fietsen) dus hij was tegen de wind in aan het bikkelen.

Noordeling
        Die heb je ook nog ja. Ze had ook zonder morren op de fiets gestapt als ik haar niet zou brengen, dan was ze vanmiddag thuis gekomen dat ze op de heenweg als een speer ging en op de terugweg amper vooruit kwam. Als ze zeiknat van de regen thuis komt verteld ze ook alleen hoe hard het wel niet regende en trekt droge kleren aan. Echt klagen heeft ze tot nu toe niet gedaan terwijl ze toch al wel door flink prut weer gefietst is.

Sweetl
        Dat hoor ik hier ook wel dat de kinderen dan het geld krijgen wat de ouders anders aan de bus kwijt waren geweest. Dochter zei gister nog dat ze het zelfs eigenlijk wel lekker vindt om op de fiets te gaan, even gedachten verzetten en zo. Het is ook meer dat wij niet willen dat ze met storm fietst, het is toch door een open vlakte, waarvan de helft langs een kanaal. Er lagen ook al flink wat afgebroken takken langs de weg, fietspad zal niet veel anders zijn.

Hoe gaat het met m'sie Sweetl

En @Femkes hoe is het met he zus afgelopen?

Edit, ik lees al dat ze geopereerd is. Was het een blinde darmontsteking?

Poehhh wat een beproeving, we hebben van 01.00 tot 06.00 aan de tent gehangen en steeds meer haringen erin geslagen, Olivier sliep overal doorheen en Pepijn hielp ons eerst (wilde bij ons zijn) en mocht gelukkig daarna bij een buurvrouw in de caravan. De tent zat eindelijk goed vast en toen begon Olivier zijn dag, want die had gewoon lekker geslapen. Dit is een lange dag met nog steeds hevige windstormen en ik hoor mijn man nu weer naar buiten rennen om alles vast te zetten (ik lig naast een slapende Olivier) #wateenbeproevingdit,zonietleuk 🙈🙈

• [verwijderd]

Ik werd een maand geleden gebeld door tns-nipo of ik mee wilde werken aan een onderzoek. Prima, doe dat soort dingen vaker, werk ook mee aan een lang traject van CBS, maar dan liever niet per telefoon maar per mail. Zou de vragenlijst toegemaild krijgen.
            Niks meer van gehoord, ik denk dan niet, tot maandag, eind van de dag. Vragenlijst van een half uur, dus dat doe ik wel wanneer ik er tijd voor heb.
            Krijg ik nú al een reminder of ik dat nog even wil doen want er is haast bij geboden.
            Hey hallo, ik doe dat vrijwillig, het kost mij een half uur van míjn tijd, en ik heb een maand op jullie moeten wachten! Ben een beetje geneigd het nu helemaal niet meer te doen 😬

• [verwijderd]

1986Lynn O, dat is wel heftig. Ik heb dat ooit een keer meegemaakt, dat het zo hard waait dat je niet weet of je tent het wel gaat houden. Mijn vriendin in de tent naast ons moest op het hoogtepunt ook echt haar tent vasthouden om te voorkomen dat ie weg woei! Dan voel je we even hoe sterk moeder natuur is! Ik vond dat best beangstgend, zoveel krachtig geweld.

Tantetil ja gaat wel de goeie kant op gelukkig. Sinds gisteren geen pijnstillers meer en dat gaat goed🤞
              Ik merk nog wel aan kleine dingen dat hij niet zichzelf is (normaal roept hij altijd heel hard dat hij niet naar huis wil als we richting huid gaan. Nu vraagt hij heel veel met een zacht stemmetje 'huis toe?' als we broer weg brengen/boodschappen doen enz.)
              En hij slaapt nu sneller en veel, is gewoon nog veel moe.. En dat is totaaal niet hoe hij normaal is🤣slechtste slaper ooit.
              Hij is vooral lekker rustig in zijn eentje aan het spelen als grote broer op school is.

Edit: het ligt nog wel open enz, maar dat kan echt wel een tijd duren is mij gezegd. Ergste zwelling is iig weg en het ziet er ansich rustiger uit.

Hij draagt nogsteeds wasbare luiers, ivm extra druk erop en pakket is ook wat dikker natuurlijk wat wel bescherming bied bij die lomperik🙈🙈bevalt eigenlijk prima!

Oh bah, zo naar!! Ik kwam van mijn werk naar huis rijden en net toen ik in mijn woonplaats was hoorde ik een ambulance, dus zo veel mogelijk aan de kant, toen een zwarte auto met sirene en zwaailicht dus weer aan de kant, en toen nog een ambulance met gillende sirenes. Ik moest afslaan en toen ik thuis was bleven hulpdiensten maar voorbij komen op de hoofdweg. Er is een plaats verderop een verkeersongeval met letsel, ook de trauma helikopter zag ik net vliegen toen ik met de hond liep... sinds de dood van mijn hardlooptrainer voel ik me heel naar bij het horen of zien van de hulpdiensten... ik hoor nu de sirenes nog maar ik weet niet zeker of ik ze echt hoor of dat het in mijn hoofd zit, ik denk het laatste want het is een uur geleden al gebeurd... brrr kan bijna wel huilen bij het idee dat er nu hele verdrietige of bange mensen zijn die er of bij betrokken zijn of het is hun familie... 😢

Iemand behoefte aan een peuter? Ze is al een half uur aan het huilen en gillen omdat ze haar korstjes brood niet op wil eten.

[verwijderd]

Nou echt hè.. op het hele veld waren mensen bezig hun tent in bedwang te houden.. de mensen aan de andere kant naast ons zijn er alleen in het weekend, van hen is de hele voortent kapot, de receptie gaat hen informeren. Ik wilde zelf ook bijslapen, maar het gaat zo hard, lukt met geen mogelijkheid.

• [verwijderd]

Sweetl gelukkig gaat het beter nu! Begrijpelijk dat hij nog moe is, het is niet niks.
                    wel fijn dat je geen pijnstillers meer nodig hebt!

Rietjesbeker In ruil voor drie kleuters? Die vandaag niet met en niet zonder elkaar kunnen. Al 5 ruzies opgelost volgens mij

Tantetil ja inderdaad blindedarmontsteking. Ze is gisteren door mijn moeder opgehaald en is daar nu. Gaat gelukkig goed.