Toch6
Madeliefje06
Ik heb wel eens een verklaring van een arts gelezen dat het vooral met (onbewust) ontkenning te maken heeft. Het kan niet, want je bent aan de pil/menstrueert nog, dus schrijf je al je klachten toe aan iets anders.

Ik vind het toch altijd wel bizar hoor.

Mamabeertje dat was mijn verklaring toen ook. Je zag niks en een week na het vertellen hsd ze echt een zwangere buik.

Ysabella ik ben bij beide zwangerschappen echt niet blauw geschopt. Sterker nog, de oudste voelde ik maar weinig (placenta lag ook voor) en nooit van die ‘buik’-bewegingen ofzo. Enige klachten bij de eerste waren dat ik niet meer ongesteld werd, een beetje moe en dik werd 🤪

Mijn eigen moeder heeft 4 kinderen gekregen (en 2 miskramen) en bij mijn jongste broer wist ze het ook pas bij ruim 16 weken.

• [verwijderd]

Ze zijn weer eens bezig met de balkons hier, ik heb de brief wel gezien maar geen idee wat ze precies gingen doen. Nu blijkt dat ze de steunbalken aan het controleren zijn omdat er bij de buurflat (zelfde type en bouwjaar) instortingsgevaar is. Als dat bij ons ook zo blijkt te zijn mogen we straks ook ruim 1,5 jaar de balkons niet betreden 😱
    Mijn balkon is bijna mijn tweede huiskamer, mijn favoriete plekje van dit huis. Ik kan daar echt niet zonder...

• [verwijderd]

[verwijderd] geen idee. Als het goed is zijn ze vrijdag klaar met de controle, dus ik verwacht volgende week op z'n vroegst pas duidelijkheid..

[verwijderd] ja echt shit gewoon 😒

• [verwijderd]

Liekje81 ja ik hoop het ook! Het enige hoopvolle puntje is dat de planning voor de nieuwe balkons van de buurflat er wel écht heel gaaf uit ziet en ik dat hier ook wel zou willen, maar om dan al die tijd niet naar buiten te kunnen... 😥

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] Anderhalf jaar ook echt! Hopelijk starten ze dan in de herfst, heb je er maar één zomer last van.

• [verwijderd]

Vulpen ja dat is bij die buurflat dus het geval, die wachten al 1,5 jaar en de verbouwing moet nog beginnen!
          Hopelijk is het hier niet nodig en/of kan het een stuk sneller.. copy/paste bouwplannen ofzo.

Ik vroeg kleine meid vandaag welke taart ze graag wil op haar verjaardag. Appeltaart en cakejes was haar antwoord. En dan van die cakejes met roze erop... roze koeken dus. Ik denk dat ze die koeken dan beter als traktatie op school kan doen en een andere taart voor thuis bij de appeltaart. Ik was eigenlijk al lang blij dat ze geen kasteel taart noemde, die zei ze de afgelopen dagen steeds. Zelf kan ik dat niet maken en laten maken is gruwelijk duur voor een taartje.

[verwijderd] dat is echt een vervelende klus. Ze doen het nu bij mijn schoonmoeder ook en die zit al weken in de herrie ervan. Om de meter steunbalken.... (ik begreep dat het iets landelijks is bij bepaalde type galerij woningen)

Alleen met C thuis, wat een stilte... Nu moet ze alleen even gaan slapen zodat ik boven even flink door kan 😉 Wil even schoonmaken en opruimen en als ik npg tijd heb mijn kleding wisselen. Heb nu 2 spijkerrokjes en 1 jurkje wat past en met borstvoeding kan, beetje saai zo weinig keus. En ik hoop dat ik mn gewone kleren weer fatsoenlijk aan kan, qua gewicht moet dat lukken

• [verwijderd]

Hooyo-shimbir oh bah, zit ook niet op herrie te wachten 😖
            Hoop dat het gewoon allemaal in orde is hoor!
            Volgens mij is dat toen inderdaad landelijk verplicht gesteld nadat er ergens een balkon was ingestort een paar jaar geleden. Het is goed dat ze het doen hoor, liever herrie en overlast natuurlijk dan instorten, maar toch..

Wat is mijn kind toch een heethoofd en een volhouder. Vanmorgen wilde ze niet mee om de oudste naar school te brengen.
            ze is 2,5!!

Ze zat boos achter de bank en riep allemaal ‘ik wil niks’. Uiteindelijk heb ik haar maar gewoon opgepakt, luier broek jas aan (geen schoenen inderdaad), in de fiets gewurmd, onderweg haar vastgehouden omdat ze eruit wilde.
            En maar Krijsen Krijsen Krijsen (ze krijgt een hoofdletter!) gillen schreeuwen wurmen vechten.

Eenmaal weer naar huis huilde ze gewoon en bleef ook (een soort van) zitten op de fiets. Maar toen wilde ze niet van de fiets af en niet naar binnen. Ik heb de deur op slot gedaan zodat ze niet weg kon lopen en ben naar boven gegaan. ze heeft vanalles rond gegooid en kwam uiteindelijk ook naar boven waar we na een kleine vechtpartij (spullen broer gooien, dat mag óók al niet) eindelijk konden knuffelen, lachen en het goedmaken. En aankleden.

Ze is de hele ochtend licht-geraakt geweest en ligt nu in bed. Ik ga de ontbijtboel maar eens opruimen.

En. Even. Zitten.

Rosemary ach meis, wat kunnen ze je het leven moeilijk maken hè?

Gelukkig slaapt ze nog 😊

• [verwijderd]

Rosemary Pff, dat zúigt energie! Hoe is het nu met je?

Rosemary zo herkenbaar dit! Die van mij wilde in eerste instantie niet naar de gastouder. Gelukkig wel mee gekregen uiteindelijk, maar ik moest wel even praten als brugman (en dan heb ik echt mazzel dat dat hielp)

Thanks voor jullie support! Ze heeft 2,5 uur geslapen 🤩 en ik heb zelf ook gelegen op de bank 🥳🥳 ik moest haar uiteindelijk wakker maken omdat we naar school moesten maar ze was enorm opgeknapt, vrolijk zelfs!