Tantetil ja gaat wel de goeie kant op gelukkig. Sinds gisteren geen pijnstillers meer en dat gaat goed🤞
Ik merk nog wel aan kleine dingen dat hij niet zichzelf is (normaal roept hij altijd heel hard dat hij niet naar huis wil als we richting huid gaan. Nu vraagt hij heel veel met een zacht stemmetje 'huis toe?' als we broer weg brengen/boodschappen doen enz.)
En hij slaapt nu sneller en veel, is gewoon nog veel moe.. En dat is totaaal niet hoe hij normaal is🤣slechtste slaper ooit.
Hij is vooral lekker rustig in zijn eentje aan het spelen als grote broer op school is.

Edit: het ligt nog wel open enz, maar dat kan echt wel een tijd duren is mij gezegd. Ergste zwelling is iig weg en het ziet er ansich rustiger uit.

Hij draagt nogsteeds wasbare luiers, ivm extra druk erop en pakket is ook wat dikker natuurlijk wat wel bescherming bied bij die lomperik🙈🙈bevalt eigenlijk prima!

Oh bah, zo naar!! Ik kwam van mijn werk naar huis rijden en net toen ik in mijn woonplaats was hoorde ik een ambulance, dus zo veel mogelijk aan de kant, toen een zwarte auto met sirene en zwaailicht dus weer aan de kant, en toen nog een ambulance met gillende sirenes. Ik moest afslaan en toen ik thuis was bleven hulpdiensten maar voorbij komen op de hoofdweg. Er is een plaats verderop een verkeersongeval met letsel, ook de trauma helikopter zag ik net vliegen toen ik met de hond liep... sinds de dood van mijn hardlooptrainer voel ik me heel naar bij het horen of zien van de hulpdiensten... ik hoor nu de sirenes nog maar ik weet niet zeker of ik ze echt hoor of dat het in mijn hoofd zit, ik denk het laatste want het is een uur geleden al gebeurd... brrr kan bijna wel huilen bij het idee dat er nu hele verdrietige of bange mensen zijn die er of bij betrokken zijn of het is hun familie... 😢

Iemand behoefte aan een peuter? Ze is al een half uur aan het huilen en gillen omdat ze haar korstjes brood niet op wil eten.

[verwijderd]

Nou echt hè.. op het hele veld waren mensen bezig hun tent in bedwang te houden.. de mensen aan de andere kant naast ons zijn er alleen in het weekend, van hen is de hele voortent kapot, de receptie gaat hen informeren. Ik wilde zelf ook bijslapen, maar het gaat zo hard, lukt met geen mogelijkheid.

• [verwijderd]

Sweetl gelukkig gaat het beter nu! Begrijpelijk dat hij nog moe is, het is niet niks.
        wel fijn dat je geen pijnstillers meer nodig hebt!

Rietjesbeker In ruil voor drie kleuters? Die vandaag niet met en niet zonder elkaar kunnen. Al 5 ruzies opgelost volgens mij

Tantetil ja inderdaad blindedarmontsteking. Ze is gisteren door mijn moeder opgehaald en is daar nu. Gaat gelukkig goed.

Madeliefje06 jawel, maar mijn man vertelt me net dat er vrijdag foto's gemaakt worden voor de taxatie van ons huis en ik loop ongeveer een jaar achter in opruimen...

Cactusje het zijn ook nog niet de verkoopfotos gelukkig. Maar dan nog moet ik even enorm puinruimen

Ik ben dus bezig met mijn boek en neem voor bijna iedereen een andere naam. Dus wie helpt me aan een Franse mannen naam? Mijn ex heet J.erome (halve fransoos) en ik kom gewoon niet op andere Franse naam. Ja de enige naam waar ik kom is de naam van zijn broer 🤣

Huggybird 😘

Wat vervelend dat je daar zo’n last van hebt, het is niet niks wat er toen gebeurd is. Is het misschien een idee om daar eens met iemand over te praten?

Rietjesbeker gewoon alles even in de kasten proppen. Wij hadden zelfs nadat er foto’s van het toilet waren gemaakt daar spullen staan. 🙃