Peuterdochter lag om 17.15 uur op bed. Ze was de hele middag al niet te genieten en zeurde dat ze naar bedje wilde (ze wilde vooral graag haar speen) en dat was het moment dat ik er ook schoon genoeg van had. Dus eten gegeven en naar bed.
Dat ze nu keihard in bed ligt te zingen hebben we het niet over.
En babyzoon gaat nu ook naar bed, dus we hebben zometeen een lekker rustig kindloze avond.
Koffiepraat... Kletsen over van alles wat je bezighoudt π
[verwijderd]
Zoon gaat morgen naar groep 3, ben stik zenuwachtig
[verwijderd] Ik ook voor mijn dochter! Zoβn stap weer
[verwijderd]
Nou echt he! Hij vind het zelf ook echt wel spannend.
Eindelijk eind vakantie! Hoewel ik het altijd flink pittig vind de vakanties, toch gemengde gevoelens. Aan de ene kant fijn dat we het weer overleefd hebben, maar niks hoeven was ook wel fijn...
Morgen (nacht) weer werken na 3 weken vakantie. is het al 10 oktober? dan heb ik weer vakantie
[verwijderd]
iMoeder oh ik baal er echt va dat zoon weer naar school moet en de verplichtingen weer beginnen.
Ik vond deze vakantie echt genieten
Ik ben blij dat man nog in ieder geval deze week smorgens de kinderen naar school kan helpen
Ik ben verliefd! Maar het kan nooit wat worden, dat kan ik mijn man niet maken, als ik hier iets concreets mee doe kost het me mijn huwelijk.
Het is zo'n mooie keuken, prachtig voor ons nieuw te bouwen huis, maar ook dik 10.000 euro boven ons budget.
Ik ga maar een staatslot kopen, het is de enige kans voor mijn nieuwe verliefdheid en mij...
Rietjesbeker
Haha Ik zat echt "Huh? Wat?"
Mijn auto doet het weer
Ik ben zoooo moe maar heb nachtdienst .
Ook denk ik dat ik een miskraam heb gehad. Heb van de week (zondag) hele dag donker bloedverlies gehad met aan het einde va de dag wat kleine stolsels. Ga overdag maar even bellen of ik de echo niet eerder kan krijgen.
Softbasegaming oh nee ik hoop dat de echo eerder kan!
Softbasegaming O nee
Softbasegaming Oh nee toch... hopelijk kun je snel terecht
Softbasegaming
Oh nee! Hopelijk kan je snel terecht.
[verwijderd]
Softbasegaming O wat naar en verdrietig. Op zich hoeft dit nog niet een mk te zijn, maar dit is inderdaad wel heel eng, onzeker en emotioneel.
[verwijderd]
Softbasegaming wat naar hopelijk kan je snel terecht voor een echo