• [verwijderd]

Mamabeertje ja wel lang maar voor Robbie wel goed. Als het alleen een ochtend zou zijn dan sluit hij zich gewoon af voor die paar uur. Eet niet, drinkt niet, plast niet, kijkt niet, reageert niet. Als het een hele dag is dan gaat hij zich op een gegeven moment meer openstellen.
Hij zal wel heel erg moe zijn na zo’n dag gok ik. Hij is altijd al heel moe na 1 uurthe psychiater of PMT 😛

in welke groep zit jouw oudste? Was het moeilijk om afscheid te nemen?

• [verwijderd]

Softbasegaming stom! Kan je niet naar de spoed? Hier hebben ze een zwangerschap-spoed en daar kun je dan 24-7 echo’s krijgen (en bevallen .. en alles wat met de zwangerschap te maken heeft)

[verwijderd] sinds zondag middag is het gestopt. Het waren ook maar een paar kleine stolsels. In dat opzicht maak ik me niet heel veel zorgen maar wel dat ik me anders voel als de dagen/weken ervoor. Ik ben namelijk in 1 klap niet misselijk meer, geen zin meer in chocomelk borsten doen en stuk minder pijn, eetlust is weer redelijk terug... dat baart me net zorgen dan het bloed😅🤦‍♀️.

Maar ben ook wel zo nuchter dat ik denk oke als het zo is dan was er al iets niet goed denk ik.

[verwijderd]
        Ja, met zo'n hele dag moet hij natuurlijk wel.

Mijn oudste zit nu in groep 2. Ze gaat altijd met plezier, dus dat is makkelijk voor mij. Heeft ook nooit gehuild. Maar de eerste keer is toch wel even raar.
        Vanmorgen was de middelste ook 'op school'(hij gaat 2 ochtenden naar de voorschoolse), dus met naar huis fietsen voelde me echt even alleen.

Cactusje
          Consulente raad nsaid's af omdat ze aanvallen kunnen uitlokken of klachten kunnen verergeren. Ondanks dat ik er denk ik nu geen last van heb, ga ik in haar advies mee en neem geen ibuprofen meer.

• [verwijderd]

Softbasegaming dat kan ik me voorstellen. Ik had het met mijn MA toen. Opeens verdwenen alle symptomen. Toen wist ik dat het niet goed zat.
          Hopelijk bij jou allemaal wel goed!! Die eerste weken zijn zo kwetsbaar; alle symptomen betekenis niets of juist alles. Moeilijke tijd altijd. Ik ga duimen! 🙂

• [verwijderd]

Mamabeertje ja soms moet hij een beetje gepushed worden. hij zit het liefst lekker veilig in zijn eigen wereldje. Dat is vaak niet erg, maar het is ook goed om te leren dat de buitenwereld ook leuk kan zijn. En dat het belangrijk is om goed te kunnen communiceren als hij vriendjes wil maken en wil leren.

🤣 ik bedenk me nu donderdag (inwendige) echo maar ga me vrijdag laten waxen dus mag me niet scheren😖🤪

Oudste heeft éindelijk haar bed eens verschoont, helemaal uit zichzelf. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor het zijn weg naar de wasmachine vindt.

Vanavond net voordat de kinderen naar bed gingen ben ik nog even heel erg boos geweest op zoontje. Ik was zo boos dat ik stond te schreeuwen en zoontje was behoorlijk overstuur(logisch, maar het kon ook echt niet wat hij deed). Uiteraard weer goed gemaakt, maar ik voel me nu zo rot en leeg gezogen.
          Dit soort dingen gebeuren nou altijd voordat ze naar bed gaan. En dan zie ik ze zo lief slapen en dan kan ik me zo schuldig voelen.

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Mamabeertje dan zie ik ze zo lief slapen en dan kan ik me zo schuldig voelen

Ja dan zijn ze ineens de onschuld zelve hè... En overdag maar op de stoelen dansen en elkaar en jou slaan en al het speelgoed dat je nét had opgeruimd uit de bak kieperen 😑

Een kennis van mij is erachter gekomen dat ze al 31 weken zwanger is en ik vind dit zo bizar om in mijn omgeving mee te maken. Ik kon me die verhalen van I Didn't Know I Was Pregnant nooit voorstellen. Gelukkig lijkt alles goed met het kindje

Madeliefje06 lijkt me ook heel raar.
              Schoonzusje zei dat ze het ook pas met 6 maanden wist. Maar of ze liegt of ze is nog dommer dan ik dacht (positieve test gehad, maar ook bloedingen dus ze dacht dat de test fout was. Ondertussen kotste ze wel alles bij elkaar "zonder oorzaak", artsen konden geen reden vinden. Probeerde ze ook nog hun de schuld te geven want ze hadden er niet naar gevraagd 🙄 je bent 17, je hebt seks gehad, een positieve test èn je bent kotsmisselijk... dan zou er toch een lampje moeten gaan branden en kan je niet alles op arts afschuiven, al ben ik het wel met haar eens dat hij er naar had moeten vragen gezien leeftijd + verkering + misselijk..

Overigens lachte man me uit toen ik zei dat het me niet zo verbazen als ze zwanger zou zijn. Heb terug zitten rekenen toen we het hoorde en ik had dus echt wel gelijk dat ze op dat moment zwanger was

Ysabella mijn oudste schopte best hard, maar bij de middelste was dat helemaal niet zo sterk. Ik wist wat ik voelde natuurlijk, maar als ik het niet had geweten had ik zijn bewegingen wel anders verklaard.

Mijn voormalige buurvrouw kwam er ook pas met 7 maanden achter dat ze toch nog zwanger was. In het begin wist ze wel dat ze zwanger was, maar kreeg een bloeding en ging uit van een miskraam. Toen haar man voorzichtig opmerkte dat ze toch een flinke buik kreeg, buurvrouw was een flinke dame, nog eens getest en met echo kwamen ze erachter dat ze die al 7 maanden op weg was. Ik denk dat als je er niet van uit gaat dat je zwanger bent en de baby is niet erg beweeglijk, placenta voor e.d., dat je dingen ergens anders aan toe schrijft. Ze hadden namelijk al 6 kinderen voor ze toch wel weer/nog steeds zwanger bleek.