Cactusje prima toch. Ik had het ook zo gedaan. En leren om sorry te zeggen is alleen maar fijn.

27 graden. Ik vind dat wel een duik in ons zwembad waard 😎

Dochter is toch echt niet fit, ze wilde half 12 naar bed en was direct stil. Gelukkig heeft ze vanochtend nog wel gegeten en gedronken (en dat binnen gehouden, eerst ging ze na eten direct overgeven). Ik heb vandaag maar tot relax en tv dag benoemd, terwijl ik probeer wat te werken tussendoor.

Vriendin heeft net de eerste 4 hoofdstukken van mijn boek gelezen en fijne punten aangeleverd waar ik wat mee kan. Dus aanpassen en dan ga ik het delen met mijn cursus groepje, best wel eng hihi

Ik denk dat half 8 naar bed op een doordeweekse dag nu toch te laat wordt voor kleine meid, ze lag even tegen me aan op de bank en nu slaapt ze..

het contrast:
    Ik ben vanmiddag met mijn dochter een klein toilettasje gaan kopen voor mee naar de middelbare school om maandverband in te bewaren ‘voor het geval dat’ we hebben het daar gisteren over gehad en ze was het er mee eens dat je maar beter voorbereid kan zijn.
    We hadden al snel een tasje gevonden.
    vervolgens vraagt ze “mam, mag ik nieuwe doekie’s?? De oude zijn echt niet meer goed!”
    doekie’s zijn Hema spuug doekjes waarmee ze al vanaf ze baby is elke nacht slaapt. Ze frunnikt aan de labels en als die stuk zijn is het geen goed doekie meer...
    bijna groot maar ook nog wel klein🥰

Wat een stelletje idioten hier. Ik hoor opeens allemaal vuurwerk, illegaal alsof er in een schuur per ongeluk alles af is gegaan.

N gilt van angst, ik ren naar hem toe doe het raam dicht en troost hem. Komt mijn man woedend naar boven. ; Ja ik was naar buiten gerend om die gene een knal voor zijn bek te geven.
    Let wel, mijn man is alles behalve zo het was echt heel heftig en het duurde 10 minuten voordat het vuurwerk stopte. De spullen in huis trilde.

Die Pipo’s hadden mooi geluk dat het een straat voor de onze was. 🤐 En nu is N bang voor vuurwerk terwijl hij dat dus niet was. 😢

• [verwijderd]

Softbasegaming steken in mijn lies waren bij mij de eerste symptomen 😊